Düğünüm var ama hiç arkadaşım yok. Nişanlımdan utanıyorum, sırf bu yüzden bu sürecin tadını bile çıkaramıyorum?

organizasyon geliyor. Çiçek atma töreni felan olucak, ama arkadaşım yok. Napcam bilmiyorum. Stres yaptım. Acaba 2-3 yıl önce görüştüğüm arkadaşlara felan mı davet etsem, gerçi davet etsem bile gelirler mi bilmiyorum 🥲
Düğünüm var ama hiç arkadaşım yok. Nişanlımdan utanıyorum, sırf bu yüzden bu sürecin tadını bile çıkaramıyorum?
Cevapla