Sevgilimi çok seviyorum ama o hiç beni özel hissettirmiyo üzüldüğüm şeyleri anlatıyorum ne var bunda diyo anlamıyo ne yapmalıyım?

Anlatıyorum üzüldüğüm şeyleri yapmam diyo yine yapıyo benim karakterim bu diyo ben çok üzülüyorum eğlenmek istiyorum onunla gezmek tozmak ama gezmeyi de sevmiyo hiç bi sosyal aktivitemiz bile olmuyo başbaşa oturup konuşamıyoruz bile hep arkadaşlarımızı çağırıyo lütfen fikir verir misiniz ne yapmam lazım
Sevgilimi çok seviyorum ama o hiç beni özel hissettirmiyo üzüldüğüm şeyleri anlatıyorum ne var bunda diyo anlamıyo ne yapmalıyım?
Cevapla