Kızlar, Kendinizi yalnız hissedince ne yapıyorsunuz?

Bu ara dönem dönem hatta hafta bir kez çok fena çöküyorum içimden bir şey kopuyor acıyor ama 1-2 saate düzeliyorum. Yalnızlığa alışıyorum. Sizde de oluyor mu? bunu bastırmak bence doğru değil o yüzden ben artık bazen 1 saate topluyorum kendimi. Bazen ağlıyorum bazen düşünüp kendimi rahatlatıyorum, bazen bırakıyorum duygularıma yatıp uyuyorum.
Kızlar, Kendinizi yalnız hissedince ne yapıyorsunuz?
Cevapla