Eşimin komutanı bana karşı bişeyler hissediyor olabilir mi?

Eşimle yeni evlendik yılımız dolmak üzere ve doğuda görev yapıyor. Ailemizden uzaktayız bu yüzden sürekli komşularımızla görüşüyoruz. Eşim uzman çavuş ve komutanı astsubay onlar 5 yıllık evli. Bize geliyorlar sürekli çaya, yemeğe vs. Bana sürekli iltifat ediyor eşimin yanında, hanımının eli çok lezzeti çok becerikli diye. Geçen piknikten ayrılırken arabalara binmek üzere vedalaştık vedalaşırken elini sıktım pat diye kendine kendine çekti sarıldı. Arabada eşimle kavga ettik bu yüzden ilk defa öyle sinirli gördüm. Astsubayın eşini de çaya kahveye çağırmadım o günden beri. Kendimi çok kötü hissediyorum. Böyle soğukluk yapmam iyi mi?
Eşimin komutanı bana karşı bişeyler hissediyor olabilir mi?
Cevapla