Ben sosyoloji ve psikoloji okuyorum. Okuduğum bölümler doğrultusunda çocukların yetişme dõneminin ne kadar önemli ve hassas olduğunu öğrendim. Yetişkinlerin yaşadığı pek çok olay çocukluk tramvalarindan kaynaklı. Ebeveynler bilmedikleri için çocuğu yetiştirirken derin yaralara yol açıyor. Yani lafın özü çocukluk dönemi ve yetiştirilme tarzı, sağlıklı bir yetişkin olmak için çok önemli. Ben eskiden çok fazla anne olmak isterdim ama bu kadar şey öğrendikten sonra anne olup sadece kendi çocuğuma ilgi göstermek yerine kendimi pek çok çocuğa faydalı olmaya verme kararı aldım. Bu kararı aniden almadım, zaman içerisinde asıl istediğim şeyin bu olduğunu fark ettim. Ve bunun için şu an da ufak ufak çalışmaları yapıyorum.23 yaşındayım, seneye mezun olacağım. Bugüne kadar hiç sevgilim olmadı çünkü dediğim gibi ben bu tür duygusal ilişkiler kurmak ve bağlanmak yerine kendimi topluma adamak istiyorum. Bana gelen teklifleri de "şu an içinde bulunduğum süreçte başka önceliklerim var" diyerek reddediyorum. Ve beni bildikleri halde hâlâ bana teklifte bulunan kişiler oluyor, sanırım beni "zoru başarmak olarak" görüyorlarPsikolog oldum ama gerçekten erkeklerin bu anlamsız tavirlarini anlayamadım. Beni bir salına diye çığlık atasım var.(Bunu psikolog olarak değil normal bir insan olarak sordum, sen nasıl psikologsun yorumlari yapmayin lütfen)
Güncellemeler
+1 yıl
Başlık yanlış olmuş, ilişki yalamak istemediğim halde neden hâlâ teklif ediyorlar olacak*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer