
Sevgiliniz varken, başka bir karşı cinsinize yan gözle baktınız mı?

Bu görseldeki kişiler şimdi ne yapıyor acaba, sorulan soruya bak benim kafanın gittiği yere fhhdhd
Neyse, soruya gelelim efenim.
Katiyen bakmam. Sevgilim yokken dahi uzun uzun bakmam hiçbir karşı cinse. Benim için edepten uzak bir hareket.
Bir şey yapmıyorlar bence ya baksana aşırı masum. :D kıyamam...
Baktım hatta ilişkim olduğunu bile bile peşine düşen çok seksi yakışıklı adamlar da oldu. Beni beğendiklerini güzel bulduklarını söylemelerine izin verdim. Sonra geri vites. Sanırım bende kendimi böyle tatmin ediyorum. Sonra birde gidip partnerime bana yazıldı diye anlattım. Sanırım partnerimin yanında kendimi beğeniliyor olarak göstermek hoşuma gidiyor. Onun da beğenildiğimi bilmek işine geliyor ya da kıskanmıyor bilemedim
Hayır, normalde dahi o şekilde bakmıyorken hayatımda biri varken mümkün değildir. Bütün karşı cinsler yok oluyor benim için, sadece hayatımda insanı görür gözüm, sadece onu duyar kulağım. Sadakatim sorgulanamaz derece de büyüktür benim.
Teşekkür ederiiğm.💫
Rica ederim:)
Görseldeki kız daha yumuşak bakıyor, ben öyle bakmazdım bile.😃 Sevgilim olmadı ama olsa bile asla yani.
Sevgilim bakarsa da gözlerini oy- pardon eski sevgilim olur. 😃
Bence önce oy, derdini anlatsın sonra eski sevgilin olsun. :D haah
Ricalar :D
Cevap
12Cevap
En yakışıklısı yanımdayken niye başkalarına bakayım
Bakmadım
Hayır bakmadım. Çok bağlanıyorum ben zatenn , kimseyi görmem ilgi alanım dışında oluyorlar
Varken de bakmam, yokken de. Sevgili yanımda olmasa bile varmış gibi yaşayan biriyim.
Bakamam, bakmadım. Bunu kendime yakıştırmam zaten de hayatımda ki insana da saygısızlık olarak görüyorum. Hoş hayatımda birisi yoksa da bakmam.
Libidomdan dolayı erkekler genelde sadakatsiz olabileceğimi düşünse de, fazlasıyla sadığımdır.
Göz bu , baktım tabiki de , güzel giyinmiş, fiziği güzel kadınlara bakarım.
En fazla içimden güzel kız derim.. vicdanımı kaybetmedim ben. Sevdiğimi utandıracak hareket yapmam
buna ne diyorlardı dilimin ucunda söyleyemiyorum ahs
Tabiki bakmam erkek arkadaşıma çok bağlıyımdır hatta bağımlı bu bazen iyi bazen kötü oluyor tabi duruma göre ama yinede bakmam ne olursa olsun sevgilim yokken bakardım ama 😅
Hayır normalde de bakmam kimseye.. sevgilim yokken bile olmayan sevgilime sadığım :D
Çok kez baktım çünkü eşimde bana karşı eksiklikleri gözlerimle başka biri ile tamamlamak istedim
sevgilimin kankasina baktığım oldu
Hayır, hiç onlardan olmadım.
Hayır asla öyle bir şey yapmam o kadar düşmem
Bakarsa enseye yumruğu yer
Adamlık değildir o bence
Sor bakalım sevgilin oldumu diye😂
Varken bakmadım yok hala bakmıyorum.
gözüm sevdiğim kişiden başkasını görmez
Hayır yapmam
Bakmadım
Herkes bakıyor ya bakmayan da yalancı
Bakmadım
Bakarım
Çoğu kez
baktığım oldu :D
Harramm bro
Hayır bakmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?