
Sizce hangisi 😂
Not: kendinizden yola çıkarak cevap verin sjsj

Bu kişilerin coğrafyasına kültürüne mizaçlarına hatta burcuna göre değişir. Örneğin sevgisini göstermeyi bilemeyen bir kişi eğer bu özelliği karşı cins tarafından biliniyorsa bırakın sözleri bakışlarındaki en ufak bir yumuşak ifade bile o sevgi sözcüklerinin yerine geçebilir.
İki gözüm, dilimin derdi, yoğuşmalı kombim, Antep fıstığım, balım, pekmez şerbetim, gecemin yıldızı, dünyamın güneşi, jelibon kulaklım,
Teşekkür ederim

Güzelim 🥰
Cevap
31Cevap
Birtanem, aşkım, bebeğim, balım, çiçeğim, hayatım, sevgilim gibi sözcükleri severler
Vardı ya bir şeyler benim o kadar hoşuma gidiyordu ki
Doğal ve içten samimi olması ruhuna işlenmesi
Kadınlar için para sadece
Genelleme yapman yanlış
Benim için doğru. herkesin düşüncesi farklı saygı duymalısın
Önemli olan balım, canım, cicim, bebegim degil de önemli olan size seni seviyorum derken neler hissetirdigi dir bence cümle kolay da bazı şeyleri hissetirmek zordur
Misal ben gökyüzüm derdim cünki hayata en cok sabah hava yeni yeni aydınlanırken gökyüzüne bakmayı severim
kurt bakışlım aslan yelesi saçlım hep böyle derim 😂
bana da ceylan bakışlım dişi aslan yelesi saçlım denmeli 😬😬😂😂😂
güldürsün demi 🤪
Amin 😌
Böceğim de nerden çıktı?
Sevgilisine böcek denir mi?
Ben dinazörum diyorum !
Sevgiliyken bile söyletmedim sadece eşim söyler bunları biraz gıcığım
Sjsj
Senin söylediklerinin hepsini söylerim hepsi favorim 😂
Pek önemi yoktu aslında, onun ağzından duyduğum için her şey güzel gelirdi. Bana gülüm demişti sonra müptelası olduk... İş işten geçti artık yalanmış sadece inanmak istemiştim
Bana panda diyorlar kızlar sevimli yaramaz tatlı aynı zamanda tehlikeli anlamın da 🤷♂️
Bende kadınım derim genelde ❤🇹🇷
Bana eşimin erkeğim demesi hoşuma gider.
Bilmiyorum belki kulağa basit ya da banel gelebilir ama öyle.
2 tane balım olmuş bak ordan bile belli. Ben balım demeyi seviyorum. Bana hitap edilme şeklini söylemeyi tercih etmiyorum 😅
Sevgisini sözleri ile iddia yaşantısı ile isbat etsin kuru söz pek sevmiyorum ama şu yazdıkların ve benzeri güzel
Yawrum
Hayatım
Sevgilim
Bu üçü başka bir şey bilmem
Balım & hatunum falan da olabilir 🤣
Aşkım, sevgilim, yavrum, birtanem severim 👌🏻 canım demek çok samimi gelmiyor ama aile yanındayken canım uygun dkekzkekz
Bu sözcüklerin hiçbiri de değil aksine bu sözcüklerden nefret ediyorum.
Aşkitom kuşum değilde aşkım canım bitanem daha iyi ya
Aslanım , delikanlı , Yiğido , toprağğaamm , kirve , keke , dızzo falan
Degisir o ben artık hicbirine düşemiyorum. Kotayı doldurduk mlsf
Erkeğim kocacım erim erkeksim de olabilir daha çok varsa aklıma gelmedi
"Aşkım, hayatım ve hatunum" dışında sempatik gelmiyor bana.
Ya doğru insandan geldikten sonra bana ismim ile hitap etse bile sıkıntı yok
Bana aşkım yeterli.
Karşı ya ne geliyorsa aklıma onu derim
Günes gormeyen yerlerini operim dedigimde ucuyorlar
Yavrum desin canımı yesin. Baska bir şey demesine gerek yok. Ha bi de şekillendirerek söylerse tadından yenmez. Mesela yavru, yavrucum gibi😊
Klişe sözlere alıştık yeni şeyler her zaman daha özel oluyo
R harfini uzata uzata errrrrrkeğim diyişi. 😂
Playboylar küfretse bile hoşlarına gider diğerleri ne dese yaranamaz...
Gel yemek yaptım desin mesela
Benim de midemden geçiyor😂
Bilmiyorum knk 😂 geçiyor işte
Bence de 😂
Kocacığım 😄
Kocacığım sinirlenme😄
Aslan, yiğidim, evimin direği,😀😂😂
Kadınların hoşuna gitmeyen ne var ki her şey hoşuna gider 😂
Biz hatunlara canım cicim hatunlarda bize öküz odun mal
Herkesin kullandığı değilde aramızda geçen konularla alakalı birbirimize özel sözcükler
Böceğim olmadigi kesin😂ama bebegm, balım demesi hoşuma gidiyo.
Hepsi iğrenç. İsmimle hitap edilmesini severim
Çikolata istermisin🍫
“Kurt bakışlım, vahşi aslanım, erkeğimm” vs
Odun kokulum 😂
Bal böcüğümm 😂😂
Yavrum hoşuma gidiyor
Tatlı kulak derdim birine 😂
Aşkım
Hiçbirsey h
Yavrum çiçeğim
Beyim, erkeğim 😂
Güzelim
Olsaydı bebişim derdim ilk bu geldi.
Fazlasıyla var
Çok yılışık kelimeler 🤮
Can, Hatun, Adı
Güzelim en cazibeli olandir bence
Erkeğim denmesini tercih ederim
Erkeğim desin. ben ona kadınım derim
Ömrüm, kociş 😀
Canimin yarisi
Yazdıklarının hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?