#SelamGençlik 🍀🍀
Yüzyüze, gözgöze mi daha iyi, telefonda konuşmak mı?
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
Yüzyüze, gözgöze mi daha iyi, telefonda konuşmak mı?
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️


Görmek mutlu edebilir ancak sesiyle de sarılır insan.. Görülenin ötesine geçmek kalple hissetmek bambaşka bir şey
. Telefonda konuşmak derim çünkü görüntülü görüşme yaparken acaba güzel görünüyormuyum endişesi taşır bazı insanlar dikkatlerini konuşmaya vermekten çok kendilerini ön kamerada izlerler..
Ses benim için önemli bir unsur sesi ve diksiyonu iyi olan insanlar ilgimi çekiyor. Kızlar Bir Adım Öne
Filmlerde hep ‘telefonda olmaz, yüzyüze konuşmalıyız’ derler ya. Ben hep özenmişimdir buna 😄 erkekler genelde sorun yokmuş, konuşulacak bir şey yokmuş gibi davranıyorlar bence.
Yüz yüze olmak daha etkili olur. Telefonda ne kadar konuşulsa da karşılıklı konuşmanın keyfini veremez.
Yüzyüze her zaman iyidir. Ellerim ellerine, teni tenime değecek arkadaş.
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🙏
Cevap
15Cevap
Sevdiğimle yaptığım her şey beni mutlu eder :D ayrım yok
ikisi de bence güzel
hangisine fırsat imkan varsa o mutlu eder
Yüzyüze sohbet etmek mutlu eder. Telefonda mimiklerini göremeyiz. Hem yüzyüze temas var arada öpüp koklarım.
İkisi de olur. Yüz yüze daha güzel. İstediğim zaman mıncırabilirim 🤪😂
Benim için ikisi arasında fark yok. Ruhuna her şekilde dokunabilirim.
Telefonda konuşurken, yazarken hepsinden sıkılıyorum. Ben reeli severim.
Tabiki yüz yüze.. Sohbet ederken her detayını incelemek en güzeli 🤍
İlk görüş baba ait bence karşımda olup konuşmak daha iyidir
Dayı sanal ilişki çok sınırlı ya reelde alıcan maniti yanina sonrası ver elini İstanbul
Peki ayı 😅
Ayı mı
Ayyyyyy çok pardooooooon sen bana DAYI diyince incindim biraz evet AYI 😅😅 Karşında DAYI YOK
Dayı lafin gelişi ztn hanimefendi biz de samimi konusmak yerine aptal çakma insanlar gibi kelimeler kullanabiliriz istesek. çok kasma dayı
Peki Ayıefendi 😅😅
Yüz yüze canlı canlı sohbet etmek
Yüzyüze iyidir telefonu ne yapalım. Zaten telefonda 5 dakikadan sonrası saçmalamaya bakıyor iki tarafta
Bence yüzyüze sohbet etmek daha güzel daha samimi
Yüz yüze iletişim her zaman daha iyidir
Hepsi mutlu eder
canlı canlı konuşmak..
mesajlaşmak ve de konuşmak sanırım
yüz yüze tabi ki :D
Yüz yüze canlı canlı
Yüz yüze canlı sohbet her zaman iyidir
Yüz yüze
yüz yüze konuşmak
Yüzyüze tabiki👍
Soru mu
telefonda
Öpüşmek
Farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?