Bu kız beni kullandı mı yoksa bana karşı ilgisi mi zayıfladı?

Olayı en baştan anlatıyorum bir kız var aynı ortamda bulunduk bir kaç hafta. Bu süre içerisinde kızla adeta sevgili gibiydik sürekli yan yanaydık bana bakıyordu sürekli dokunuyordu aşırı ilgi gösteriyordu saatlerce baş başa konuşuyorduk herkes siz sevgili gibisiniz diyordu. Fakat kızla bulunduğum ortam değişti mecburen kızla telefondan görüşmek zorunda kaldım. Bu süre içerisinde kız adeta yabancı biri gibiydi hiç yazmıyordu hatta yemek yiyelim dedim hastayım dedi aynı gün başkasıyla buluştu. Bende şüphelendim öğrendim ki kızla aynı ortamda bulunduğumuzda eski sevgiliside oradaymış. Bunu öğrendikten sonra kıza sordum eski sevgilini özlüyor musun diye o da içimde zerre sevgi kalmadı dedi. Ama arkadaşlarım o kızın beni kullandığını söylüyor sizce doğru mudur ne yapmalıyım?
Bu kız beni kullandı mı yoksa bana karşı ilgisi mi zayıfladı?
Cevapla