Flörtüm neden böyle yapıyor tamamen sildi mi beni yani?

Benimle sevgili olmak istediğini belli etti bende ilişki insanı değilim dedim çünkü şu an kpss çalışıyorum bunu kaldıramam ☹️ ondan çok hoşlandım ama geleceğimi düşünmek zorundayım sürekli buluşamam yazamam. Neyse işte bana soğuk yapıyor yazıyorum mesajımı hemen görüyor cevap veriyor ama çok soğuk. Hep ben yazıyorum 2 dk konuşuyoruz. Story atıyor acıklı şarkılar felan anlamadım sizce sildi mi beni aklından?
Flörtüm neden böyle yapıyor tamamen sildi mi beni yani?
Cevapla