Ailem bitir demelerine rağmen kopamıyoruz birbirimizden, ne yapacağız böyle?

Pazar günü nişanlımın bohçalarını götürecektik. Ailesini arayıp söyledik geleceğimizi buyrun gelin dediler. Dün nişanlımla ailesi kavga etmiş 12 yıldır habire nişanlımdan para istiyorlar çocukta artık göndermiyorum para ne yaparsanız yapın demiş bunun üzerine nişanlımın ailesi beni arayıp kızım pazar günü bohça getirmeye gelmeyin sizi ağırlayacak durumumuz yok düğün yapacak ve eşya alacak durumumuz yok dedi biz nişandan dönüyoruz bu işin olmasını istemiyoruz dedi oğlu para göndermedi diye oğlunu bana kötüledi telefonda bununla hiçbir şey olmaz sorumsuz evlenme bununla filan dedi biz onun arkasında yokuz artık naparsa yapsın dedi. Biz ise kaç aydır nişan bohçalarını tamamlamak için uğraştık herşeyi aldık hazırladık pastaneye bile tatlıların siparişini verip parasını ödedik. Ağlayarak durumu ailemi anlattım. Çok ayıpladılar ve bu işin olmasını isteyen ailem ailesi böyle yaptı diye artık olmasını istemediklerini herkesin kendi yoluna gitmesi gerektiğini söylediler. Onu bunu bahane ederek nişan atmaya çalışıyorlar dedi. Bir anne baba nasıl evladının arkasında durmaz dediler. Ailesini zaten ailem başından beri fazla sevip ısınamadı. Benim ailem hep arkamda durdu bir dediğimi iki etmedi kızımız seviyor diye tamam dedi bir kere istemiyoruz olmaz bu iş demedi üstümüze düşen neyse yaparız dedi ailem. Ama bu laflarından sonra artık ailem istemiyor nişanlım ise mahçup bir şekilde benim ailemin yanına geldi beni sevdiğini ve ayrılmak istemediğini söyledi ailem de kuru kuruya aşk sevgi olmuyor bunlar ileride bitecek ortaya maddiyat geçim sıkıntısı çıkacak oğlum sen nereye kadar tek başına yapıcaksın herşeyi dedi arkada aile olması çok önemli dedi yol yakınken herkes kendi yoluna gitsin babam nişanlım ağlamaya başladı. Habire bana mesaj atıyor seni seviyorum ayrılmak istemiyorum diye ama bu işi bozan ailesi zaten. Ben ailemi karşıma almak istemiyorum hayatım biter. Onlar hep diyor bana bir yanlış bir hata yaptık deriz önümüze bakarız kızım diyorlar biz yine senin arkandayız üzülme Allah bir kapıyı kapatır diğerini açar belki daha iyi bir kısmet çıkar karşına diyor. Nişanlım ise ben seni başkasıyla görmeye dayanamam diyor napıcam bilmiyorum ailem bitir dememe rağmen kopamıyoruz birbirimizden
Ailem bitir demelerine rağmen kopamıyoruz birbirimizden, ne yapacağız böyle?
Cevapla