Hoşlandığınız insanlara nasıl açılıp onlar da sizden hoşlanıp sevgili olmayı beceriyorsunuz?

Sadece soruyorum. Birini beğeniyorum ama hayatında biri var mı yok mu nasıl bileceğim? yani nasıl hoşlandığımı söyleyeceğim utangacım ve red cevabı almak da üzer, sırf bu reddedilme korkusu yüzünden kimseye hoşlandığımı söyleyemedim zaten
23 yaşıma geldim🙄benden hoşlanır mı hoşlanmaz mı diye diye ömür geçiyor🥺yalnızlık da çok üzüyor insanı😔akıl verin lütfen😣ne yapmalı? Seven sevdiğine söylesin deniliyor ama o popiş yok bende ne yapacağım? nasıl kızlar açılıyor erkeklere? hayranım böyle kızlara. yani belki biraz daha zayıf olsam belki özgüven gelirdi ama pis boğazım durmuyor🥺
Hoşlandığınız insanlara nasıl açılıp onlar da sizden hoşlanıp sevgili olmayı beceriyorsunuz?
Cevapla