İnsanlar bu duruma nasıl dayanıyor anlayamıyorum... Ben 2 gün görmesem içim sızlar, aylarca hatta yıllarca görmeyenler var. :D Büyük sabır gerektiriyor.
Daha önce hiç uzak mesafe ilişkisi yaşadınız mı, sonu nasıl bitti?
3 kere yaşadım. 1 normal sevgili idi 2 yıl kadar sürdü, diğerleri flört ile sevgili arası bir şeydi. Biri 1 ay, diğeri 2 hafta civarı sürdü.
Uzun olanda ise kızın eski sevgilsi tarafından aldatıldım, diğerinde ise sıkıldım ve olmayacağını anladım, diğeri ise eski sevgili sendromu yaşayıp, " sen de beni aldatacaksın onun gibi vs. " demeye başladı vs.. öyle diyelim. :D
Yaşadım ve kötü bitti. Maalesef günümüzde insanlar çok sabırsız, sabredecek biri olsa gerekirse o mutluluğu o kavuşmayı yaşamak için yıllarca beklerdim ama şimdiki kızlar askere giden erkeği bile beklemiyor ne yılı...