Neden benim kısmetim bu kadar kapalı olabilir sizce ne hata yaptım?

İnsanların aktör benimse sadece izleyici olmasından bıktım artık. 26 yaşındayım yakında 27 olacağım hayatım boyunca çabaladım okudum çalıştım çalışıyorum ama asla istediğim gibi değil hiçbir şey ne aile ne de hayatımda olacak insan. Doğuştan belliymiş zaten. Kendimi her anlamda yalnız hissediyorum hayatımda biri de yok karşıma da çıkmıyor hangi ortama girsem asla kendime denk beğendiğim biri olmuyor aile çevresinde istedikleri tipler işsiz güçsüz asla iyi bir tarafı olmayan oğlumuzu çeksin diyen insanlar çıkıyor talip olarak. Zaten çevre de yok iş yerimde bile herkes evli ya da sevgilisi var bir ortama gitsem yine aynı türlü. Bu insanlar nerede buluyor tanışıyor ben bu zamana kadar yabani gibi yaşadım her zaman yalnız neden diyorum ve haliyle iyisini istiyorum şimdi diyeceksiniz ki kısmetini bekle bilmem ne ama 30 yaşına gelmişim ondan sonra olmasa da olur ben bu yaşlarımda ihtiyaç duyuyorum şimdi olmayacak da ne zaman olacak yaşlılıkta olsa ne olmasa ne
Neden benim kısmetim bu kadar kapalı olabilir sizce ne hata yaptım?
Cevapla