Kocam ben 16 yaşındayken benimle zorla evlendi ama şuana kadar bir kötülüğü olmadı. Onu sevmeye çalışmam kendime saygısızlık mı?

Yani ilk evlendiğimiz gece bana dokunmadı ne zaman hazır hissedersen o zmn gelecem dedi bayagı uzun sure bekledi beni şimdi 4 yıllık evliyiz hala ilk günkü gibi. Tatile götürüyor alısverise gidiyoruz beraber yemege cikartiyor. Ev islerinde yardimci oluyor. Ona hala soguk davraniyorum ister istemez. Ona ilk adımı atmam kendime saygısızlık mıdır? Ailemle de hiç gorusmedim bu arada.
Güncellemeler
+1 yıl
Gorusleriniz benim icin cok onemliydi. Kiymetli vaktinizi bana ayirdiginiz icin cok tskk ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
GUNCEL🖐❤
Kocam ben 16 yaşındayken benimle zorla evlendi ama şuana kadar bir kötülüğü olmadı. Onu sevmeye çalışmam kendime saygısızlık mı?
Cevapla