Sanalda tanıştığı kişiyle ilk günden buluşmak isteyen erkek hakkında düşünceleriniz neler?

tanımadığınız biriyle hemen buluşur muydunuz? tanışmak için buluşmak istediğini söylüyor
Güncellemeler
+1 yıl
çocuğa dün yazdım
“naber napıyorsun” diye. genelde hep o yazıyordu bende ilk defa yazayım dedim. “işten çıktım eve gidiyorum sen” dedi bende söyledim ne yaptığımı “iyi bakalım” yazdı “günün nasıl geçti” dedim aradan bir gün geçti ve cevap vermedi. sizce konuşmak istemiyor mu yazan kendisiydi. amacı ne?
Sanalda tanıştığı kişiyle ilk günden buluşmak isteyen erkek hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla