Güncellemeler
+1 yıl
çocuğa dün yazdım
“naber napıyorsun” diye. genelde hep o yazıyordu bende ilk defa yazayım dedim. “işten çıktım eve gidiyorum sen” dedi bende söyledim ne yaptığımı “iyi bakalım” yazdı “günün nasıl geçti” dedim aradan bir gün geçti ve cevap vermedi. sizce konuşmak istemiyor mu yazan kendisiydi. amacı ne?
“naber napıyorsun” diye. genelde hep o yazıyordu bende ilk defa yazayım dedim. “işten çıktım eve gidiyorum sen” dedi bende söyledim ne yaptığımı “iyi bakalım” yazdı “günün nasıl geçti” dedim aradan bir gün geçti ve cevap vermedi. sizce konuşmak istemiyor mu yazan kendisiydi. amacı ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yani yüz yüze daha iyi olur. Kafanda da bir şeyleri tartarsın. Belki mesajla vakit kaybedeceksin onca zaman.
Sonra yüz yüze buluşup elektrik vs olmazsa sıkıntı baştan olması daha iyi gibi
Biraz daha zaman geçse iyi olurdu sanki...
ilk gün teklif etti yarın buluşalım diye bende okulum var dedim. sonra 2 gün yazmadı. 2 gün sonra naber yazdı 10-15 mesajdan sonra yine buluşma konusunu açtı. bende söyledim çok erken biraz tanışalım sonra istersek buluşuruz zaten dedim. bana mesaj attığında tek konu buluşmak oluyor. sence kötü niyetli biri olabilir mi?
Olabilir tabiki, ısrarla onu istemeye devam ederse yol ver gitsin
doğru diyorsun
Normal ama gittiğin yerin kalabalık olmasına yalnız kalmamaya dikkat et
Çakacak birini arıyor
Sen hangi şehirdesin çocuk hangi şehirde
aynı şehirdeyiz zaten aynı şehirde olduğumuz için yazdı bana
çabuk basıp önümde ki maçlara yetişeyim
ciddi misin
evet bende öyle yapıyorum arkadaşlarımda böyle onların arkadaşları da böyle devir çabuk basıp yeni basılacak bulma devri kimse artık eskisi gibi 3-5 ay aşk meşk edebiyatı yapayım sonra işi götürürüm belki diye düşünmüyor hızlı olma peşindeler
Meaşallah jssjjssjsk
@gokhanlan yalan mı gökhanlan kardesim uzun ilişki kursan ne olacak sonra ya kız sıkılıyor ya sen sıkılıyorsun basamadan ayrılıyorsun büyük vakit kaybı, önden bir basmak lazım ki sonrası için vakit kaybı olmasın
Haklısın, aşko koşko, sevmek falan istemiyorum saçmalık ama ben önüme gelenle de iliskiye girmem yani
@gokhanlan önüne gelenle girmiyicen zaten girilecek olanı bulacaksın seçicilik önemli, zaten bir kızla konuşuyorsan basılır onayı almıştır
Sen baya sektörde söz sahibi bir abiye benziyon jssjsksk
önden basmak lazım diyorsunda sonrasında erkek niye bu kızla takılsın ki 3-5 ay basit kız olarak görmez mi onu
yıl 2022 oldu ihtiyar ya seks yapmak normal bir şey neden basit göreyim benim çok daha önem verdiğim şeyler var ben basarım ama baktım kız bana diğer herşeyde uyumlu hobiler olsun kişiliği olsun gittiği kadar devamda ederiz. Basit gören erkek köylüdür zaten 4mcık hoşafı sanki kendi çok farksızmış gibi davranmalar falan en gıcık olduğum hemcins tipi çok yüceltmeyin bu tür erkekleri vurun kıçına tekmeyi sen kimsin lan diyin
bu erkeği yücelttiğimden değil zaten aklı s2nde çalışan beni kullanıcak birine benziyor. konuşmalarından belli çünkü ilk buluşmada öpmeye bile çalışabilir beni. öyle bir şey yaparsa ve ben karşılık verirsem beni ciddiye almaz diye düşünüyorum. o yüzden kendimi kullandırtmadan duygusal bir şey beslemeden bir şeyler yaşamak istiyorum onunla
O vibe ı aldıysan kesinlikle öyledir, o zaman sen ona bas sonra ben gidiyorum eyvallah de
ya başarım basmasına da. benim hiç tecrübem yok ne sevgilim oldu ne de öpüşme vs bir şey yaşadım. bu zamana kadar sevdiğim insanı bekledim artık beklememeye karar verdim. şimdi bu çocukla bir şeyler yaşarsam ilkim olduğu için ileriye götürmek istiyorum. başkasıyla en baştan yaşayamam böyle şeyleri
ileriye götürmekten kastım cinsellikte her şeyi yaşamak. çocukla fb olucam da denilebilir buna. fb olursak uzun sürer mi sence?
s2lye düşünen biriyse uzun sürer tabi o konuda endişen olmasın sen sadece güvenilir biri mi değil mi ona emin ol yeter sonuçta internetten tanışmışsın
ne kadar güvenilir olursa olsun ben güvenmemde davranışlarından anlaşılır o
aynen zaten sıkıntılı tiplerin kendilerini ele veren ortak davranışları var birini bile görürsen uzaklaş, fb ilişkisi istiyorsan birde adamın açık görüşlü biri olduğuna emin ol böyle gelenekçi standart anadolu tiplemeleri başına bela açar
rica etsem güncellememe yorum yapar mısın
Engel
neden engel
Bla bla bumbula
Çaresiz, ölmüş, yitik bir adam
Argo