
Sevgilinizin ilişki geçmişi sizin için ne kadar önemlidir?

İlişkilerde geçmişe takılmayı doğru bulmuyorum. Özellikle hayatında ben varsam kesinlikle eski ilişkilerinden konuşamaz. Normalde öyle fazla kıskanç kısıtlayıcı birisi değilim zaten sevgilimi de bu zamana kadar öyle abartılı şekilde kıskanıp kısıtlamadım herhangi bir konuda ancak konu eski ilişkiler eski sevgililer ise gerçekten içimden bir şeytan çıkıyor.
Ben irdelemem, beni ilgilendirdiğini de düşünmüyorum öncesinin. Geleceğe ve şu an olup bitene odaklı kalınması taraftarıyım. Duyacaklarım muhakkak rahatsız edici şeyler olur, bile bile irdelemekte sorundan başka bir şey getirmez. En başından bir kereye mahsus konuşulur, söylenmesi gereken şeyler söylenir ve uyarsa her iki taraf içinde devam edilir fakat her fırsatta bu tarz muhabbetlerin açılması hem karşı taraf için fazla bunaltıcı olur, hemde kişinin kendisi için kendine yaptığı bir eziyet olur. Atılan ya da atılacak adımlara kendi ellerinle engel olmak gibi bir şey bu gözümde...
Teşekkür ederiim.💫
Ricalar :)
Hiç önemli değil. Geçmis geçmişte kaldı. ✌
Önemlidir. Ben geleceğim için geçmişime özellikle dikkat ediyorsam onun da bir düzeyde dikkat etmiş olmasını isterim. Geçmiş, gelecek kadar olmasa da önemli ölçüde önemlidir.
Her şeyi yaşamış olanlar, doğal olarak önemsiz ve var bunda diyecek. Herkes ilki olmak ister ama kimse bunu kendinde uygulamaz...
Cevap
11Cevap
Şeyine sağlık der geçerim umrumda olmaz
Sevgilimin benden önceki ilişkileri benim için önemli değil, benden önce evlenmiş ya da bir çok sevgilisi olmuş olabilir hatta cinsellikte yaşamış olabilir tamamen kendi tercihi. benden sonraki hayatı beni ilgilendirir
Geçmişe pek takılmayı seven birisi değilim. Karşımdaki konusunu açıp kendi rızası ile anlatmasa geçmişte ne gibi ilişkilerin oldu, neden ayrıldınız gibi sorular sorular sormam. Bilemiyorum herkesin bu konudaki görüşü farklıdır ama geçmişi kurcalamak benim açımdan saçma geliyor. Adı üstünde "geçmiş". Ben benimle olan hali ve tavrına bakarak zaten o kişiyle ilişki yaşayabilir miyim yaşayamaz mıyım zaten karar veririm.
Sevgilim yokken merak eder, kıskançlık yapardım. Şu an birisini sevme ihtimalim olursa ne bu konuyu açmak istiyor ne de sormak istiyorum. Aldatma vs iğrençlikler olmasın yeter. Birinin ilk sevgiliniz olması ya da sizin onun ilk sevgiliniz olması hiçbir şeyi değiştirmiyormuş. Ya da onun için ne yaptığınız, ne fedakarlıklar yaptığınız...
Geçmiş önemli değil diyenlere hayret ediyorum bizi biz yapan geçmişimizdir. Yaşadıklarımızdır yapıp ettikleridir. Tamam çok fazla üzerinde duramazsın ama önemli olduğu gerçeğini de değiştirmez. Günümüzde birini işe alırken bile bakıyorlar sabıka kaydı var mı diye
Önemli değil benden önce oldu sonuçta. Bir kaç kere ilişkiye girmiş bende biriyle sevismistim en başında bunları itiraf ettik birbirimize öyle kabul ettik birbirimizi hiç birbirimizin yüzüne de vurmadik bu olayları.
Hayatındaki her şey önemli olduğu için bilmek isterim o açıdan önemli. Doğru ve açık bir şekilde anlattıktan sonra olayların önemi yok onun dürüst olması önemli benim için. Olay yaratmak için merak ettiğimden sorgulamam :D
Bana samimi şekilde gerçekleri anlattığı sürece sorun yok ama eğer yalan dolan yakalarsam o zaman uzaklaşırım.. Hepimizin geçmişi var sonuç olarak.. Keyifli günler..
Evet aşırı önemli hemde çok geçmiş diyip bı kenara asla atamam ben bişi yasamadiysam karşımdaki insanında yaşamamış olmasına dikat ederim
Eger aldatma varsa isin icinde ozaman dururum. Ama eski sevgilileriyle naptigini takmam gecmis gecmiste kalmistir
Hiç önemli değil. Bilmek isterim o ayrı ama bir kere konuşulur konu kapanır ki öyle de yaptık. O sordu ben sordum aradan çıkarttık
Önemli değildir. Sonuçta benim gibi onun da bu ilişkiden önce bir hayatı ve seçim özgürlüğü vardı.
hayır önemi yok genel olarak sadece aldattıysa filan o konuda iyce araştırıp bitirirm
Önemli. Ya aldattıysa ya şiddet uyguladıysa ya da tehtid edip ayrıldıysa?
Ya benden sonrası önemli olan tabii ki ama bunu da görmezdrn gelmem
Kaç tane ne kadar sürmüş neden ayrılmış bunu üstten şekilde söylemeli
Daldan dala uçan ve yanlışları olan biriyse orada kapıya çarpar işte.
Geçmişini bilmek isterim, buna hakkım olduğunu düşünüyorum.
Geçmişte yaptığı davranışları göz önünde bulundurarak bizim ilişkimizde neler olabileceğine dair bir fikir edinmiş olurum.
umrumda bile değil. geçmiş geçmişte kalmıştır. İlişkileri beni ilgilendirmez. Ancak geçmişte geçmemiş birileri varsa da kimsenin yarabandı olamam bende kendimin biriciğiyim. Beni hırpalamasına izin veremem
Önemlidir. Ben sormadan anlatması çirkin olur. Hatta bu yüzden ayrıldığım bile oldu. Önüne gelenle yatmış birisiyse, gözümde küçülür.
İffetli bakire yeterdi bu bakire ama bu devirde hak getire...
Karımın evlenmeden önce bakire olmadığını düşünürsem hiç önemli değil.
Önemli degl diyenlerin hepsi kirli geçmişe sahip oldukları içindir
Flört önemli değilde ilişki düşündürür beni çünkü benim hiç olmadı bu yaşıma kadar onunda olmasını istemem
Çok çünkü ben hiçbir şey yaşamadım mesela şu an sevgilim var geçmişte en ileri şeyi bile yaşamış ama ben yaşamdım ve güvenemiyorum
18
Ve ben hiçbir şey yaşamadım bunu bildiği için o güveniyor bana ama ben güvenemiyorum
O 19 yaşında
Derken?
Yok ben düşünmüyorum dini açıdan bakıyorum bi de eşime özel olduğunu düşünüyorum
İlerde eşimle helal bir şekilde yaşamaktan yanayım
geçmişi varsa geleceği olmaz
Çok önemli benim için
Ilerde ne olur bilemeyiz
Önemi yok. Beni doyursun mutlu etsin yeter
Değil
Çok önemli
Biraz önemli
Biraz önemli
Çok önemli.
Azzz
Geçmişe takılmam
Hic takilmadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?