Ben ilgili bir erkek değilim ne demek yahu? Her kiz ilgi ister?

Bana demisdi ki ben ilgili biri degilim oysa basta cok ilgiliydi nazik bi beyefendi gibi o yuzden asik oldum zaten sonradan kaba saba tipik odun erkek oldu şok oldum ya ama iste ilk haline asik oldugum icin 1.5 sene sevgim gecmedi. Ya anlamiyorum ben ilgili buri degilim seb ilgi istiyosun ne demek? Hangi kiznistemez ki?

Ee her kiz istedigine göre bu kimseyle evlenemez ki? Ilgi istemeyen kiz mi var? Ciddi soruyorum? Kimle evlenicek ozmn?
Ben ilgili bir erkek değilim ne demek yahu? Her kiz ilgi ister?
Cevapla