Arkadaşlar acil fikirlerinize ihtiyacım var ne yapmam gerek?

6 yıl önce sorunlu ayrıldıgım bir kız arkadaşım vardı hata bendeydi çok büyük bir yanlış yaptım ve uzun zamandır kendisine ulaşmaya çalışıyodum bu gün hesabını buldum nasıl yaklaşabilirim nasıl davranabilirim tekrar istiyorum kendisini konuşmayı gülmeyi o kadar çok özledimki onunla geçirdigim vaktleri lütfen yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar acil fikirlerinize ihtiyacım var ne yapmam gerek?
Cevapla