Hiçbir erkeğin peşinden koşmuyorum, koşmadım da bu kötü bir şey mi?

Bazen kötü biri olduğumu düşünüyorum çabalamıyormuş gibi. Hiç genelde ilk mesajı ben atmam mesela hep karşı taraf üstüme daha düşkğn oluyor bu normal bir durum mu yoksa bencil miyin
Hiçbir erkeğin peşinden koşmuyorum, koşmadım da bu kötü bir şey mi?
Cevapla