Son 4 aydır flörtleşiyoruz. Daha önceden tanışıyorduk zaten arkadaştık. Bu süreçte sapıkça bırşey yazmadı.
Buluşucaktık. Ben çalışıyorum oda çalışıyoruz vakit bulamadım bir turlu. Bende oyaladım açıkçası iyice emin olmak istedim.
Buluşma için mesaj attım oda evine cagırdı dışarıda gorusmeye usendıgını söyledi.
Bende eve gitmek istemedim. Sana sonra yazarım başka bir gun plan yaparız dedım.
Herkes amacı başka sapıklık dedı bende mesaj atmadım. Başka ış arkadaşlarımla gezdım hep.
Şımdı mesaj atmıyor hıç.
Dogru mu yaptım yoksa bana mı alındı.
Buluşucaktık. Ben çalışıyorum oda çalışıyoruz vakit bulamadım bir turlu. Bende oyaladım açıkçası iyice emin olmak istedim.
Buluşma için mesaj attım oda evine cagırdı dışarıda gorusmeye usendıgını söyledi.
Bende eve gitmek istemedim. Sana sonra yazarım başka bir gun plan yaparız dedım.
Herkes amacı başka sapıklık dedı bende mesaj atmadım. Başka ış arkadaşlarımla gezdım hep.
Şımdı mesaj atmıyor hıç.
Dogru mu yaptım yoksa bana mı alındı.
Hata etmışsın kötü niyetli olsa o kadar uğraşmazdı
Iyı yapmışsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer