Kızlar Bir Adım Öne Arkadaşlarım da benden hoşlandığını düşünüyor ama çok utangaç olduğu için açılamaz diyorlar. Peki siz ne düşünüyorsunuz beyler? Kızlar Bir Adım Öne
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hafiften sen yanaş, konuş. O zaman çok artar açılma ihtimali
Ya biz aynı iş yerindeyiz ara sıra kahve götürüyorum bugün de götürdüm. Çok kibar güler yüzlü davranıyor ama ilerisine gidemiyor
Bana biraz fikir verir misin?
Çekingenlik, utanma, yanlış bir şey yapma korkusu... yapacak bir şey yok. Sazı eline alıp sen oyna cidden istiyorsan ve işi garantiye almak istiyorsan. Yoksa zor diğer türlü
Kolonya ikram etti teşekkür etti hal hatır sordu o kadar. Ben ayak üstü döndüm zaten. Sonra da koridorda karşılaştık göz göze gelince başını eğdi hemen
Sohbetleri sen ilerlet bence kısa bir süre. Sonra kes konuşmayı. 1 haftada yaparsın bu dediğimi. Gelmezse git bekliyorum sen hiç gelmiyorsun de, gelirse daha iyi daha da ilerler sohbetiniz
Biz resmi bir kurumdayız ve o benim amirim. İster istemez biraz resmi davranıyorum
O zaman işin biraz zor ama sınırları elinden geldiğince zorlamaya çalış ama asla sınırı da aşma.
Hoşlanıyorsa da soğur
Sanırım o da biraz seviyeli bir insan olmamı da beğeniyor. Peki seven erkek her ne olursa olsun açılmaz mı
Ne olursa olsun açılmaz demek yanlış ama sevmesi kesin olarak açılacağı anlamına da gelmez
Peki içinde ukde kalmaz mı. Neyi bekliyor anlamadım
Kalabilir. Neyi beklediğini sadece o bilebilir
Birkaç ay önce onların departmanında çalışmam için biraz uğraşmıştı. Ancak benim amirim buna izin vermedi. Daha sonrasında da başka bir şey olmadı
Baska erkek bulsana erkek cok
Bundan bir şey çıkmaz diğmi
Korkaksa acilamaz
Neden korkar ki. Ben de ona karşı kibar ve güler yüzlüyüm
Red edersin diye ya da emin olamadigi icin
Nasıl emin olabilir peki. Pek denk gelemiyoruz ama ben ona hiçbir zaman sert yapmadım.
Sana soyleyip senle devam etme konusunda belki kendinden emin degildir. Aradigim kiz bu mu degil mi diye de dusunuyor olabilir. Ama ben korkak oldugunu saniyoruj
Yasi kac bu adamin ne is yapiyo.
Yaşı 30.
30 yasinda biri gayette ne istedigini bilen biri durumundadir. Konusmaktan korkmak filan biraz hikaye sanki. Isteyen konsuurdu
Başka nedenleri var diyorsunuz değil mi
Sanirim. Oyle gibi duruyor
Ben artık ilgilenmesem mi
Olay bir iki adim atip kendini gosterip geri cekilmektir. Sen adimi atmissin birak arkandan gelecekkse gelir
Ben bir buçuk aya yakın yoktum geçen hafta başladım. Merhaba nasılsın dedi geldiğimde o kadar. Bugün de ilgili davrandı ama net değil dediğim gibi
Kiskandira bilirsin. Ilgisi varsa tepki gosterir
Öyle mi dersin
Aynen. Seviyosa tepki gosterir gelir.
Ama çok denk gelmiyoruz ki 🙈 nereden anlayacak
Hakkinda bilgi sizdiracak arkadaslari kullancaksin. Alttan alttan soylicekler.. yokmu birileri
Aslında var ama pek güvenemiyorum kulağına giderse diye
Peki ne söylesinler benim için
Hmm o zaman ugrasmak istemiyosan meaaj at cagir kahve icelim filan bisey de isten sonra yafa hafta sonu.. tam olarak acik eder. Sen de konuyu kapatirsin
Cocugun biri xx kizla ilgileniuomus.. kizinda akli karismis dusuncekmis filan diyebilirler
Hmm mantıklı aslında. Güvendiğim Bir tek arkadaşım var ama onun da amiri bu çocuk. Sohbet ediyorlar ara sıra ama nasıl söyler bilemiyorum
Niyetin varsa kacirma iyi kiz diyede ekleyebilrir bu arkadasin
İşe yarar mı dersin
Agzini arasin. Niyetin varsa ben yaparim filan desin. Ama sen bilirsin. Arkadasina guveniyosan sende niywtini ogrenmis olursun kisa yoldan
Haklısın. Bu kadar uğraşmaya değmez. Ama dediğim gibi üstümüz olduğu için nasıl anlatır arkadaşım onu da bilmiyorum.
Adam çok kibar nezaketli bir insan ama yine de biraz çekiniyor insan
Ben olsam bi firsat olusturur kendim direkt sorarim
Benim yerimde mı olsan
Yani . Sorarim biter. Olursa olur olmazsa olmaz. Gerci ben oyleyim zaten 🤪🤪
Ya ben erkek taraftan bekliyorum işte 🙈 ben yeteri kadar adım attım diğmi
Yani. Soguk bi tipde degilmissin. Yani hoslanmadi tipi degilsin ya da yapcak cesaret yok amn boş ver. Seven gelirdi
Seven bence de gelirdi. Kimsenin nazını çekmem bu saatten sonra
Oh be sonunda. Bak anladin
Anladığım kadarıyla sadece beğeniyor. Bu yüzden de heyecanlanıyor görünce. Daha ötesi yok sanırım
En azından Instagramdan da ekleyebilirdi
😇😇😇🤪🤪🤪.. ben ekliyim dde rahatla 😁😁
Yalnız ben birşeyi atladım. Bu çocuk;
Birkaç ay önce onların departmanında çalışmam için biraz uğraşmıştı. Ancak benim amirim buna izin vermedi. Daha sonrasında da başka bir şey olmadı
Bayaa kahramanlik yapmis be 😄😄🤭🤫
Dalga mı geçtin şimdi 👀
Yani onunla beraber çalışmayı teklif etti bana ben kabul ettim ama benim amir izin vermeyince olmadı
Iyide bu sevgililik teklifi vs bisey degilki
Kendinde onlarca personel varken beni istemesi başkalarını da biraz şüphelendirdi.
Her neyse olmadı. Ama bu onun yeterince çaba verdiğini göstermez
Yani. Sende biraz detayci takintilisin. Aklinda onda
Yani şöyle soylim ona ekstradan 4 personel gönderdiler birini seçsin diye o beni seçmişti. Her neyse geçti gitti
Nasil bi ismis bu ya. Secmeli filan. Iyi valla
Bu flört 7-8 ay oluyor. Gelen gelmez miydi sence de
Bi hafta olur bir ay olur. O kadar sure.. artik zaman asimi olur
Ben artık ilgilenmesem iyi olacak..
Aynen isteseydi o gelirdi be guzelim. Oyle degil mi
Peki bu bariz bakışlar, gülücükler, heyecan yapmalar neden onu anlayamadım
Meaajdan yazsana yazdigini ararken sasiriyorum
Yazamıyorum çünkü sen de gizlisin 🙃
Ok degilim