Sevgilimle konuşurken vhatsapta mesela bana yazıyor sonra hala çevrimiçi hep kötü şeyler düşünüyorum tek ben mi öyleyim?

Bende OKB var ondan mi bilmiyorum mesela sevgilimle konusuyoruz o sıra baskalarina da yazıyor aile arkadaş olabilir ama ben hep kötü düşünüyorum kesin başka kıza yazıyor diyorum yani iki üç dakada cevap verir mesaja ben sadece bana yazsın diyorumm sizce hastalık mı?
Sevgilimle konuşurken vhatsapta mesela bana yazıyor sonra hala çevrimiçi hep kötü şeyler düşünüyorum tek ben mi öyleyim?
Cevapla