Burada seviyeli konuşan erkekte varmış çok şaşırtıcı değil mi?

2 aydır arkaşça bir kaç kişiyle konuşuyorum hiçbir şekilde beni rahatsız edicek bir şey söylemediler niye bilmiyorum ama bu durumdan baya hoşnut oldum hala iyi insanların olduğunu bilmek sevindirdi
Burada seviyeli konuşan erkekte varmış çok şaşırtıcı değil mi?
Cevapla