Hepsi oldukça kolay. Gereksiz yatmak veya uyumak zamanı boşa harcamaktır.
Ne demiş Merve Özbey ''Aşk güzel şey, fakat aşk ağlatır be usta'' Ne kadar güzel olursa olsun, benim böyle şeylere hevesim yok. Üzülmeye niyetim hiç yok. Sevgiliyle yılışık ve saçma sapan ilişkiler yaşamak, zamanı ekstra boşa harcamaktır.
34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü Yasemin Özilhan tadında bir garı ariyom ben. Bak bu da fantastik 😝