Yatağınla vedalaşmak mıdır zor olan yoksa sevdiğin o insanla mı?

Ne diyor şarkı:
"Sadece hak edene
verilmeli sevgiler.
Kendini ele veren
sonunda eve döner..

Yasaksın artık bana,
gerek yok utanmana.
Gururla kalbim sana,
hayırlı günler diler." 😁✌️

Ah yatağım...
Seninle ayrılmanın zorluğunu,
nasıl anlatayım? 😅💔

•Sizin düşünceniz nedir? 💫
Yatağınla vedalaşmak mıdır zor olan yoksa sevdiğin o insanla mı?
Yatağınla vedalaşmak mıdır zor olan yoksa sevdiğin o insanla mı?
Cevapla