Kocamın iş yerinde çalışanlardan birisi bana baktı kocama söyledim sizce iyi mi yaptım?

Eşimi görmeye iş yerine gittim. Telfın konuşmak için ofisten çıktım çalışanların olduğu yerden görünüyor heralde boş bir alan var arkamı döndüm çalışan bir tane adam bana bakıyor baya kesiyor. Bende sen neye bakıyorsun lan dedim hemen yüzünü indirdi eşimi çağırdım böyle ahlaksızlık olmaz patronunun karısına böyle bakan burdaki çalışan kadınlarda ne yapmaz dedim eşim adamı dövmeye başladı eşimin arkadaşı ayırdı ve işten atıldı o namussuz kötü mü ettim
Kocamın iş yerinde çalışanlardan birisi bana baktı kocama söyledim sizce iyi mi yaptım?
Cevapla