Ben görmüştüm. Kalbim güm güm atmıştı onlar önümde ki kalabalıkta el ele kişneye kişneye mus mutlu gidiyorlardı. Bana hissettirdiği şey “yalnızlık” olmuştu. ✍️✍️


Ayrılma nedenine bağlı biraz.
Sebepsizce ya da istemeden ayrılmalar olduysa eğer, o zaman üzüntü olur.
Haklı sebepler varsa umurunda olmaz insanın
aynı işyerindeydik
sonra gitti işyerinden başkasıyla evlendi
adamın haberi yoktu
ellerini sıktım tebrik ettim
iki sene gözümün önünde durdular
Allah bereket versin derim geçerim bir şey hissetmem. Kimsenin kötü olmasını istemem
Cevap
8Cevap
Umurumda olmaz
Unuttuğum biri bir şey hissetirmez. Aklımdaki birini görmek beni bitirir.
Ne yaşadına göre değişiyor
Olabilir
Yanlızlık mı olmuştu
Ben görsem elimden kaza gelmesin diye uzaklaşır bir ay boyunca atlatmam.
Kıza üzülürdüm yazık hayatını mahvedecek.
Kötü Diyarbakırlı @deren2121
Ama ne eski ne yeni var 😂 @deren2121
Hiç olmadığı için bir şey hissetmiyorum.
Oda hayatını yaşasın
Allah belanızı versin demiştim
Bok gibi bir şey ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?