Sevgilimle ancak ayrıldığım gün gerçek bir sabaha uyanırım. 😂 Hem sevgiliyle niye uyanıyorsunuz ki canım. Sevgili sizi 7/24 ayakta uyutmak için var. 😂 Yatın uyuyun 😃 Uyandığınız da her şey bitmiş oluyor zaten. 👌 Tertemiz bir sabah, yanınızda emaresi bile kalmamış, miss gibi. 😂 Sevgili işte dün vardı bu gün yok. Ne bekliyorsunuz ki zaten. Puuu hepsine 😃
Sabah'ın 4 ünde kalkıp arkadaşlarıyla balığa gitmiş andaval! Ben de ne yapayım yalnız yalnız takılıyorum yatakta. Şimdi de arıyor geliyormuş kahvaltı hazırla
Öperek uyanmak ya da uyandırılmak hoş olur, özellikle bacağım bacak arasında bir elim gögusu avuçlamış halde dudaktan öperek Günaydın demek güzel değilmi