Bundan 3-4 ay once iliskimizin adini koyalim bi soz bi Nisan vs yapalim dedim. Hergun kavga ettik bu yuzden ama o hic orali olmadi daha zamani var daha kafamizda oturmasi gereken seyler var dedi. Bende kizdim tabi hergun kavga etmekten biktim artik beni sogutmustu bu evlilik konusundan dahada asla konusunu acmadim istemiyodum artik evlenmek sozlenmek nisanlanmak felan.
Simdi kendi tutturmus Nisan yapalim. Ben istemedigimi belirttim, gercekten istemiyorum arkadaslar cok sogudum ya zamaninda okdr kavga ettikki tiksindim resmen Nisan videolari felan gorunce midem bulanmaya baslio artik.
simdide bu yuzden kavga edioz. 3 ay once nerdeydi bunun akli beni sogutana kadar ugrasti simdi kendi istiyo..
Simdi kendi tutturmus Nisan yapalim. Ben istemedigimi belirttim, gercekten istemiyorum arkadaslar cok sogudum ya zamaninda okdr kavga ettikki tiksindim resmen Nisan videolari felan gorunce midem bulanmaya baslio artik.
simdide bu yuzden kavga edioz. 3 ay once nerdeydi bunun akli beni sogutana kadar ugrasti simdi kendi istiyo..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Belki maddi anlamda ya da ailesiyle alakalı şeyler vardı.
Onlar halloldu o yüzden geldi.
Maddi anlamda sorunu yok yuksek geliri var ve zaten bana herseyi soyler ev taksiti oduyorum su kadar felan. Yani herseyini anlatir bilirdim masdi sorunu olsa. Ailesiylede sorunu yok hergun gorusur annesini arar felan cok duskundur annesine kardeslerine vs.
Erkekler evlilik için bizden daha detaylı düşünüyorlar. Ne yazık ki ataerkil bir toplumuz o yüzden en ağır sorumluluk onda gibi düşünmüş olabilir
30 na gircek nerdeyse sorumluluk almaktan korkucak yasi gecmis olmali… cocuk degil sonucta cocuk istiyorum demesini biliyo 40dan sonra yapsin cocuguda ozman. Cok sinirliyom ya vallah 🥲
Sakin ol 😂😂😂
Hahahah kanka kusura bakma sana kizmis gibi oluyom sanki ama sinirim tamamen ona😂😂
madem istemiyorsun o zaman bırak adamı niye uzatıyorsun takılmanın anlamı yok yarın da sen bu sefer istiyorum dersin o ssğumuş olur iş işten geçer kararını ver istemiyorsan bırak.
Illaki evlencez ama ben Şu an istemiyorum Nisan felan zamani var. Dune kadar kafamizda oturmasi gerek diyodu. Simdide benim kafamda oturmali beklesin biraz
fazla bekletme ters tepip bırakma ihtimali olabilir dikkatli ol madem iş baya ciddi üzülme sonra
Hic umrumda degil giderse gitsin. Ben onun kafasinda bazi seylerin bitmesini bekledim birazda o beklesin kendimi hazir hissedene kadar
umrunda değilse bence evlenme sen adama sevgin kalmamış gibi :) evlendikten sonra sıkıntı yaşama ihtimalin çok yüksek
Seviyorum ama nisanlanmak soylenmek istemiyorum. Daha zamani var diye dusunuyorum cunki oda oyle dusundu zamanindda. Ben belkide Şu an inadimdan dolayi boyleyim. Sogudum tiksindim nisandan felan bilmiorum
tamamda ne zaman geri soğuman geçecek peki evlilik için bu da şart yani biliyorsun
Oyle bilmiorum yani gecer zamanla surekli bu konulari acip bahsetmesin bana. 30 olcak nerseyse akli nerdeydi simdiye kadar. Cocuk istiorum felan diyo simdide, eee 40da yap cocugu ozman
ahaha sen iyi sinirlenmişin adama ya işin zor valla soğuman zor geçecek gibi duruyor dahada soğutmasa bari abartıya kaçıp
Aynisini dedi biliyomusun ahhaha. Nekadar solmusun sen felan dedi. Sanki ben kendi kendime doldum sinirlendim
sakinleş iyi düşün bence ya da açık açık söyle şu an acelem yok diye bakalım o zaman ne diyecek sana
Soyldim henuz istemedigimi sonra zamani gelince istedigimde yapariz dedim. Yokneylis gec olur ben cocuk istiom 30 olca nerseyde. Eee daha once nerdeydi aklin diye sorarlar adama
çocuk o yaştada yapılır tabikide ama yaşınız 30 a geldiyse çokta uzatma bence sende yinede sana kalmış tabi mutlu olman daha önemli.
gerek yok evliliğe
açık ilişkiye takılın
Yok oyle seylere karsiyiz
aynı evde
imza atmadan yaşayın
bunun neresi yanlış?
Dinen yanlis, resmi nikah ve imam nihaki ozellikle sart. Yapanlara saygim sonsuz.
imam nikahı kıydırıp kadınlar aldatıyor bu devirde
Ben sevdigime sadik kalmak isterim. Tek bi kisiye ait olmak herzman daha guzel tercihim bu yonde zaten. Boriyle zor geciniyom😅😂😂 be stanesoyle nasil bas edim
Bes tanesiyle*
Benle evlen
Hay allahim 😅
kötü bakma
Kotu bakmamaya calisiyorum ama gercekten istemiyorum ya birnumden getirmisti uc ay once beni okdr soguttuki adala Nisan evlilik dusunemicek vale getirdi
ama az düzell
kötüyü iyiyi bırak
bununla yoll gidilir mi
sen onu sor biraz..
Bak gercekten evlenilcek adam. Cok iyi merhametli sigarasi ickisi yok. Yuzu guzel huyu cokk cok daha guzel. Duzgun isinde gucunde adam. Ama zalaninda ben Nisan icin cok direttim o daha kafamizda oturmasi gereken seyler var dedi kavga ettik ettik Şu an sogudum yani Nisan istemiorum beklesil biraz
demekki sende de aniden dolma taşma boşalma oluyor.. adam demekki zamanında kendini we seni tartmış.. şimdide o yolda gibi..
ani öfkelenme warmı sende..
Ben biseyi coo istersem, istedigim sey icin cok cabalarom cok ugrasirim. Olsun diye canimi disime takarim gunlerdir aylardir hic pes etmem. Ama bi noktadan sonra olmiyacagini anladigim an birden sogurum. Ve oste ben oyle oldum cok cabaladim ama Şu an oyle sogudumki bu olaydan. Biraz sinirliyimde cabuk sinirlenirim yani
ama olmayacak demiyor..
ayrıca sigarası we içkisi yoksa
öp başına koy
Gercekten evlenilcek adam onunda biraz siniri inadi var ama olsun okadar kimse dort dortluk degil. Ama Şu an istemiyorum Nisan soz felan enazindan Şu an icin
ya işi bozmaaa))..💖🌹
jerşey bir anda olur, ama ewlilik hemen olmaz bizim adam haklı
Daha uc ay once istemiyen adam simdi gelmis cocuk istiyorum felan dio. 30yasinda nerseyse isteseymis akli nerdeydi. Cocuguda 40da yapsin ozman ben hazir degilim Şu an cunki
sende yaş kaçoi
onun yaşı kaç
24 o 27
bırakma bırakma
Birakmak degilde ne degisti bu adamda 3ay once istemiyodu Şu an noldu
demekki war bir şey
adam benden geçer bot aldıysa
sen beni dinle..
yaş uyumunuz harika
Yasimiz iyide inat ettim sanirim o istemedi ya Şu an ben istemiyorum 😅 inadim psitir benim😂
bakk geliriz sana güzell bir sopa çekeriz
haberin olsun..🌹🌺💖
Vallah soyle kalpli cicekli otlu bocekli emojiler felan hic atmadi bana bilionmu😂 sen bana daha cok attin
sende iyisin ki..
yaş uyumu olmasa
içkisi olsa stt et derdim..
ama az sabırlı oll..
benim dediğimi es geçme..
38 yasindasin diye dediklerini onemsiyorum umarim dinlemekle iyi yaparim
yaşımdan ziyade
bu hayatının seçimi dirr..
tek amacım ayaklarının yere sağlam basması..