Doğum günlerinizde nasıl jestler beklersiniz?

An itibariyle doğum günüm. Ve benim şuana kadar aldığım bana göre en anlamlı jest, küçük bir kekin üzerine mum dikilmesiydi. O an ben söylemeden hatırlamış ve maneviyatı fazla bir jest olduğu için asla unutulur değil. Yanımda benimle aynı gün doğan birininki kutlandı. Ve çoğu bilmiyordu doğum günü olduğunu. Bence minik sözler küçük jestler dünyadaki en anlamlı şeyler. İyiki doğmuşum ben o zaman 😅 Peki siz nasıl jestler beklersiniz, çevrenizden, arkadaşınızdan, sevgilinizden?
Doğum günlerinizde nasıl jestler beklersiniz?
Cevapla