Ilk once kendisi bosanmak istedi tamam dedim. Hic nedenini falan da sormadım. Yanimda durmak istemeyenin nedenini bilmeye gerek dahi yok. Sonra geldi bosanmak istemiyorum dedi. Ben zorlamayalim bitirelim herkes kendi yoluna gitsin boyle uzatmak sadece yıpratır bizi dedim.
Bosanmak istemiyorum cekismeli olur o zaman, anlasmaya varmayacagim dedi. Ben ise gercekten kendisini bitirdim. Zaten kendi icimde bircok sans verdim, sabrettim hicbirini farketmedi. Giden gitti artik yapacak bir seyim yok. Ailemize durumu anlatirim dedi. Ki aileler barıştırsın diye istiyor bunu, beni ikna etsinler diye istiyor. Soylersen söyle, fazla baskı beni daha da uzaklastirir senden, bu olayi daha inada bindiririm, kime soylersen soyle fikrim degismeyecek dedim. Uzasin istemiyorum zaten evlilikte yoruldum, yıprandım.
Şoyle bir konusma yapsam. Benim baskasina karsi duygularim var. O ona karsi olan duygularimi bilmiyor. Beni bu evde yapayalniz biraktigin, ilgisiz biraktigin zamanlar sana karsi hicbir duygum kalmadı. Baskalarinin davranislari hosuma gitmeye basladi. Ama aldatmadim aldatmam, mahkemeyi kendi aleyhime cevirecek kadar aptal degilim. Yaninda zorla duracak degilim. Artik kalbimle, aklimla hicbir sekilde senin yaninda degilim. Beni de cok fazla yaninda tutamazsin. Seklinde bir konusma yapsam etkilenir mi? Anlaşmaya verir mi sizce?
Hayatimda biri yok. Duygularim olan biri de yok. Blöf gibi düşünün. Bu konusmayi yaptiktan sonra kendi evime gitsem olur mu? Bekarken kendi paramla aldigim bir ev vardi. Satmadim ilerde çocuğum olur ona bırakırım diye. Boyle bir konusma yapip, esyalarimi toplayip evden ayrılsam etkili olur mu?
Bosanmak istemiyorum cekismeli olur o zaman, anlasmaya varmayacagim dedi. Ben ise gercekten kendisini bitirdim. Zaten kendi icimde bircok sans verdim, sabrettim hicbirini farketmedi. Giden gitti artik yapacak bir seyim yok. Ailemize durumu anlatirim dedi. Ki aileler barıştırsın diye istiyor bunu, beni ikna etsinler diye istiyor. Soylersen söyle, fazla baskı beni daha da uzaklastirir senden, bu olayi daha inada bindiririm, kime soylersen soyle fikrim degismeyecek dedim. Uzasin istemiyorum zaten evlilikte yoruldum, yıprandım.
Şoyle bir konusma yapsam. Benim baskasina karsi duygularim var. O ona karsi olan duygularimi bilmiyor. Beni bu evde yapayalniz biraktigin, ilgisiz biraktigin zamanlar sana karsi hicbir duygum kalmadı. Baskalarinin davranislari hosuma gitmeye basladi. Ama aldatmadim aldatmam, mahkemeyi kendi aleyhime cevirecek kadar aptal degilim. Yaninda zorla duracak degilim. Artik kalbimle, aklimla hicbir sekilde senin yaninda degilim. Beni de cok fazla yaninda tutamazsin. Seklinde bir konusma yapsam etkilenir mi? Anlaşmaya verir mi sizce?
Hayatimda biri yok. Duygularim olan biri de yok. Blöf gibi düşünün. Bu konusmayi yaptiktan sonra kendi evime gitsem olur mu? Bekarken kendi paramla aldigim bir ev vardi. Satmadim ilerde çocuğum olur ona bırakırım diye. Boyle bir konusma yapip, esyalarimi toplayip evden ayrılsam etkili olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer