Kocam boşanmıyor başka birisine duygularım var desem etkili olur mu?

Ilk once kendisi bosanmak istedi tamam dedim. Hic nedenini falan da sormadım. Yanimda durmak istemeyenin nedenini bilmeye gerek dahi yok. Sonra geldi bosanmak istemiyorum dedi. Ben zorlamayalim bitirelim herkes kendi yoluna gitsin boyle uzatmak sadece yıpratır bizi dedim.

Bosanmak istemiyorum cekismeli olur o zaman, anlasmaya varmayacagim dedi. Ben ise gercekten kendisini bitirdim. Zaten kendi icimde bircok sans verdim, sabrettim hicbirini farketmedi. Giden gitti artik yapacak bir seyim yok. Ailemize durumu anlatirim dedi. Ki aileler barıştırsın diye istiyor bunu, beni ikna etsinler diye istiyor. Soylersen söyle, fazla baskı beni daha da uzaklastirir senden, bu olayi daha inada bindiririm, kime soylersen soyle fikrim degismeyecek dedim. Uzasin istemiyorum zaten evlilikte yoruldum, yıprandım.

Şoyle bir konusma yapsam. Benim baskasina karsi duygularim var. O ona karsi olan duygularimi bilmiyor. Beni bu evde yapayalniz biraktigin, ilgisiz biraktigin zamanlar sana karsi hicbir duygum kalmadı. Baskalarinin davranislari hosuma gitmeye basladi. Ama aldatmadim aldatmam, mahkemeyi kendi aleyhime cevirecek kadar aptal degilim. Yaninda zorla duracak degilim. Artik kalbimle, aklimla hicbir sekilde senin yaninda degilim. Beni de cok fazla yaninda tutamazsin. Seklinde bir konusma yapsam etkilenir mi? Anlaşmaya verir mi sizce?

Hayatimda biri yok. Duygularim olan biri de yok. Blöf gibi düşünün. Bu konusmayi yaptiktan sonra kendi evime gitsem olur mu? Bekarken kendi paramla aldigim bir ev vardi. Satmadim ilerde çocuğum olur ona bırakırım diye. Boyle bir konusma yapip, esyalarimi toplayip evden ayrılsam etkili olur mu?
Kocam boşanmıyor başka birisine duygularım var desem etkili olur mu?
Cevapla