Ayrıldık ve bi kaç ay sonra sevgili yapmış ama ben hala çok seviyorum onu, bir haftadır kendime gelemiyorum
ben okadar üzülürken ağlarken o hemen unutmuş beni, lütfen yardım edin kalbim çpk yanıyor
ben okadar üzülürken ağlarken o hemen unutmuş beni, lütfen yardım edin kalbim çpk yanıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sende söyledim şimdi eski sevgilim diye niye acıyor
Hala sevdiğim için maalesef
O zaman dayanacaksın maalesef
ahh beee çok kötü durum bende yaşadım aldatılmayı ve çok çabuk toparlanamıyorsun da
Evet çok zor durum, ne yapacağımı bilmiyorum, kaç aydır ayrılık acısı çektim şimdide yeni birisini bulmasını
ne olursa olsun bittiyse bırakmalısın kendi zamanına yazık ediyorsun
Bende öyle düşünüyorum seni düşünmeyen umursamayan insan için niye zamanını harcıyorsun diye ama işte olmuyor unutamıyorum bir türlü
bende çok yaşadım yaşadıklarımı filan unutamadım ama bir zaman sonra kendini toparlıyorsun iyi hissediyorsun
İnşallah öyle olur ve sende iyi atlatmışsındır
hiç iyi atlatmadım keşke dediğin gibi iyi ve kolay atlatmış olsaydım aslında hala daha peşimi bırakmıyor
Ne kadar oldu sende peki?
2.5 sene geçti 1.5 sene de anca toparladım ben
Okadar olmuş ve sen hala unutamadın mı? Peki sende tam olarak ne oldu
ben unuttum kendime yeni düzen de kurdum sadece hayatıma biri almadım ben
ben hayatımda netimdir eğer bittiyse bitmiştir benim için ama sevdiğim için toparlanmak zor oldu
İşte bende aynen öyleyim, kimseyi hayatıma alamam ve toparlamamda kolay kolay.. ama okadar sevdiysen deneseydin yine
olmazdı yine çünkü yapan bir daha yapar denemezdim ben asla aldatılmayı kaldıramam affedemem hadi küçük yalanlar olsa neyse ama bu bambaşka
Anlıyorum… Peki haberin var mı ondan? O ne yapıyor şu an hayatında biri var mı?
hiç ilgilenmiyorum şu an kendi hayatıma bakıyorum e yaparım yapabilirim diye
Yinede herşeye rağmen dik bir duruşun var ve güçlüsün ben gerçekten çok yıprandım, çok zayıf bir insan oldum
bende çok yıprandım kendimi bi ara öldürmeyi bile düşündüm ben ama atlatıyor insan yeter ki dinleyecek biri olsun yanında
Oh ne kadar üzücü bir şey ya hiç değmeyecek insanlar için bu kadar üzülmek, tabikide dinleyen iyi geliyor da ama her şey sende başlar ve sende biter
aynen öyle ve sende başladın ve bitireceksin ve çabuk toparlanman daha doğru olanı
Haklısın kendime gelmem lazım, böyle olmaz..
yani böyle kendi bünyene zarar veriyorsun hem
Çok teşekkürler her şey için 😊 ve evet kendime gelmem gerek artık
Ne demek önemli değil, yeter ki kendine gel yeterli 😊
Acılar zaman la geçer biraz zaman değişikşeyler yap..
Bu aralar daha çok işe gidiyorum boş kalmamaya çalışıyorum ama yinede hep aklımda ama evet zaman ilaçtır
Yeni birisini bul
Öyle kolay olmuyor işte yapamıyorum birini severken başkasıyla olmuyor gibi…