AYRILIK ZAMANI ÇEVRESİNE UYMAYIP İLİŞKİSİNİ KURTARAN OLDU MU YANİ UYMAMANIZ İŞE YARADI MI İLİŞKİNİZİ KURTARDINIZ MI?

İlişkinizi kurtardınız mı? 3.5 yıldır sevgiliyiz evlenicektik ama ayrıldık. Çevremdekiler yazmamam gerektiğini söylüyor. Ama ikimizde birbirimizi çok seviyoruz. Kendimi biraz suçlu hissediyorum nedenini bilmiyorum çevreme uymayıp mesaj atmayı düşünüyorum siz hiç böyle bir durumda herhangi bir konu olursa olsun aynı konu olması şart değil çevrenize uymayıp ilişkinizi kurtardığınız oldu mu?
AYRILIK ZAMANI ÇEVRESİNE UYMAYIP İLİŞKİSİNİ KURTARAN OLDU MU YANİ UYMAMANIZ İŞE YARADI MI İLİŞKİNİZİ KURTARDINIZ MI?
Cevapla