Böyle davraniyorsa o düzelmeyecek dostum, bu tarz durumlarda kesin bitirme yönlü düşünüyorum, tabiki olay sana kalmış ama seni yormaktan başka bişeye yaramayacak gibi duruyor.
Seven insan kaybetmemek adına daha temkinli daha düzgün yaklaşmaz mı? Ben olsam öyle yaklaşırdım. Seviyorsam kaybetmek istemem, kardeşim ya da durduk yere hayatım demem, nasıl bir tepki geleceği çok belli.
Sana kendini unutturmak istemiyor, fazlasıyla itici bir hal aldığının farkında da değildir belki.. yine de seven insan böyle yaklaşmaz, çok gamsız olabilir.
Kaba davrandığını düşünmüyorum, takıntılı biriyse sevgiyle alakası yok bu durumun. Sen gelmesini istiyorsan eğer daha yumuşak davranman gerek. Yine yazacaktır sana.
Aslında sevgili değildik çok karışık çok uzun. O benim peşimden çok koştu ama ben kabul etmedim. ben de onu sevdiğimi ama korktuğumu söyledim. En sonunda bana soğuk davranmaya başladı. Benim arkadaşım ağzını aramak için yazdı bu çocuğa. Sesli konuştular. Sesin çok tatlı falan demiş kıza. Arkadaşım çocuğa sevdiğin var mı demiş o da vardı ama bitti demiş. Ertesi gün beni seviyor musun diye mesaj attım. Çok seviyorum dedi bana. Ben de defol git hayatımdan dedim. O günden sonra bir türlü doğru düzgün gönlümü almaya çalışmadı. Senin olduğunu biliyordum sen bilirsin falan dedi. Aylarca konuşmadığımız oldu. Sonra geldi böyle mesajlar attı hep.
Normal konuşsana bı bununla öyle anlaşılır hani özlediğini az çok anladım ama işte sevgi öyle kolay anlaşılacak bişey değil şu an bu çocukla ne olsun istiyorsun sen
Doğru düzgün konuşulmuyor ki. Seni özledim dedi zaten bu yazdığı zamanlarda. Ben anlamadım ya hiç bir şey olmamış gibi flörtleşmemi mi bekliyor. Ben çok kırgınım ama o, sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyor yazdığı mesajlara bak.
Erkekler emin ol böyle beni kırdın desen uzaklaşır böyle laflara gelemiyorlar onlar hiç bişey olmamış gibi davranmayı seviyorlar da normal gun içinde arkadaş gibi konuşmayı deneyin bakalım
Bide ben wp ve instagramdan engelledim. Bide telegramdan konuşuyorduk ordan engellemedim. Telegrama sadece benimle konuşmak için giriyordu. Şimdi her gün günde 1 veya 2 kere giriyor. Benim için girdiğine eminim ama hiçbir icraat yok. Napmaya çalışıyor anlamıyorum
Of yok ya olmaz iyice saçma sapan bişeye dönüşür öyle. Bidaha yazar mı bilmiyorum ama yazarsa terslemek yerine sorucam merak ettiğim şeyleri bakalım ne diycek. Ama beni sevmiyor demi çok belli
Ne arıycam ya. Mesaj bile atmam o yazmadıkça. Ben onun umrunda bile değilim bu kadar. Ama hala aklına geliyorum telegrama girmesinden falan anlayabiliyorum. Ama hiçbir şey yapmıyor beni kaybetmekten korkmuyor. O ilk baştaki haliyle alakası yok.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrıldıktan sonra ayda bir falan bana böyle msjlar attı bebeğim falan diye? en son hayatım dedi tersledim bidaha yazmadı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Harbiden hangi kafayla yazıyor öğrenince burdan haber et
Onu geri istiyor musun dostum?
İsterdim ama olmaz. Kırgınlığım sevgimden ağır basıyor ve o özür dilemek yerine böyle kardeşim kardeşim hareketler yapıyor
Yvşak dedim düzeltti
Böyle davraniyorsa o düzelmeyecek dostum, bu tarz durumlarda kesin bitirme yönlü düşünüyorum, tabiki olay sana kalmış ama seni yormaktan başka bişeye yaramayacak gibi duruyor.
Sence beni seviyor mu
Seven insan kaybetmemek adına daha temkinli daha düzgün yaklaşmaz mı? Ben olsam öyle yaklaşırdım. Seviyorsam kaybetmek istemem, kardeşim ya da durduk yere hayatım demem, nasıl bir tepki geleceği çok belli.
Peki amacı ne böyle yazarak
Sana kendini unutturmak istemiyor, fazlasıyla itici bir hal aldığının farkında da değildir belki.. yine de seven insan böyle yaklaşmaz, çok gamsız olabilir.
Peki ben çok mu kaba davranmışım. Unutturmak istemiyorsa seviyor mudur😑
Kaba davrandığını düşünmüyorum, takıntılı biriyse sevgiyle alakası yok bu durumun. Sen gelmesini istiyorsan eğer daha yumuşak davranman gerek. Yine yazacaktır sana.
Geri dönmeni bekliyor
Nerden biliyorsun
Kendini hatırlatıyor gibi
Sence beni seviyor mu
Bunu tek bundan anlayamayız ki ama aklına gelmek istediği kesin
Ama aylarca yazmadan durabiliyor. Ve ben terslediğim halde hala ayda bir falan böyle bebeğim canım hayatım yazıyor yvşk gibi bu ne ya
Ne zaman ayrildiniz , neden ayrıldınız ve niye yazıyorsun dedin mi hiç amacın ne direk de hani kavga şeklinde sorma normal sor
Aslında sevgili değildik çok karışık çok uzun. O benim peşimden çok koştu ama ben kabul etmedim. ben de onu sevdiğimi ama korktuğumu söyledim. En sonunda bana soğuk davranmaya başladı. Benim arkadaşım ağzını aramak için yazdı bu çocuğa. Sesli konuştular. Sesin çok tatlı falan demiş kıza. Arkadaşım çocuğa sevdiğin var mı demiş o da vardı ama bitti demiş. Ertesi gün beni seviyor musun diye mesaj attım. Çok seviyorum dedi bana. Ben de defol git hayatımdan dedim. O günden sonra bir türlü doğru düzgün gönlümü almaya çalışmadı. Senin olduğunu biliyordum sen bilirsin falan dedi. Aylarca konuşmadığımız oldu. Sonra geldi böyle mesajlar attı hep.
Çok dengesiz birseymiş bu özlemiş olabilir seni
Sevmiyor beni demi
Normal konuşsana bı bununla öyle anlaşılır hani özlediğini az çok anladım ama işte sevgi öyle kolay anlaşılacak bişey değil şu an bu çocukla ne olsun istiyorsun sen
Doğru düzgün konuşulmuyor ki. Seni özledim dedi zaten bu yazdığı zamanlarda. Ben anlamadım ya hiç bir şey olmamış gibi flörtleşmemi mi bekliyor. Ben çok kırgınım ama o, sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyor yazdığı mesajlara bak.
Erkekler emin ol böyle beni kırdın desen uzaklaşır böyle laflara gelemiyorlar onlar hiç bişey olmamış gibi davranmayı seviyorlar da normal gun içinde arkadaş gibi konuşmayı deneyin bakalım
Bide ben wp ve instagramdan engelledim. Bide telegramdan konuşuyorduk ordan engellemedim. Telegrama sadece benimle konuşmak için giriyordu. Şimdi her gün günde 1 veya 2 kere giriyor. Benim için girdiğine eminim ama hiçbir icraat yok. Napmaya çalışıyor anlamıyorum
Seni kontrol ediyor işte giriyormusun girmiyormusun diye sen hiç bişey yapma buna bu adım atar
Öyle bir dünya yok kusura bakmasın benim içimden gelmiyor ki. Sürekli tersliyorum. Bu mesajı 28 martta attı 1 ayı geçti yine konuşmayalı
Atıyor işte ayda bir canım bitanem VS yazıyor ben tersleyince yine gidiyor 1 2 ay sonra geliyor
Dengesiz bu demek ki özlüyor sonrasında sen tersleyince olmaz diyip gidiyor valla kendi bile bilmiyordur niye böyle yaptigini
😂😂🤣🤣Düzgünce açıklama yapsa böyle olmazdı. Yemin ederim 1 yıldır böyle
Sen bunu dalgaya vursana bı daha yazdığında bakalım ne yapacak
Nasıl yani
Hani sınırlı yanıt veriyorsun ya şu an aklıma bişey gelmiyo ama dalga geç mesaj attığında sen kimdin tanıyamadım vs
Of yok ya olmaz iyice saçma sapan bişeye dönüşür öyle. Bidaha yazar mı bilmiyorum ama yazarsa terslemek yerine sorucam merak ettiğim şeyleri bakalım ne diycek. Ama beni sevmiyor demi çok belli
Sen direk bunu arasana kuzu içinde ne varsa sor yoksa böyle için içini kemirir
Ne arıycam ya. Mesaj bile atmam o yazmadıkça. Ben onun umrunda bile değilim bu kadar. Ama hala aklına geliyorum telegrama girmesinden falan anlayabiliyorum. Ama hiçbir şey yapmıyor beni kaybetmekten korkmuyor. O ilk baştaki haliyle alakası yok.
Mesaj atarsa ara kuzu direk sor yani ve sen eskiden buna çok mu deger verdin üstüne gittin yani
Niye öyle dedin ki. Yani değer vermekle ne alaka. O soğuk davranmaya başlayınca evet biraz öyle olmuştu. Onun için ağladığımı falan da söylemiştim
Erkeklerde böyle olur en başta o ilgi değer sonra senin değer verdiğini hisseder değişir
Çok sevmiştim onu. Eskisi gibi hissetmeyi özledim
En baştaki hallerindeki gibi kalsalar keşke...
Artık sevmiyor mu yani. Telegrama girip b@kmasının da bir anlamı yok demi
Telegrama halen seni merak ediyordur o yüzden girer de işte sevgi şeyini bilemem
Engelle