Bu normal mi sizce ne yapmalıyım sanki çok şey istiyorum haklı mıyım?

Nişanlanalı haziranda bir sene olacak ekimde evleneceğiz nişanlım hala evlenme teklifi etmedi yüzük almadı bunun lafını çok etmiştim tamam demişti aylar önce ama hala aynı her kız arkadaşımın tektaşı var benim neyim eksik bu normal mi bıktım artık gerçekten cimri bide utanıyorum artık herkeste var bende yok ne yapıcam
Bu normal mi sizce ne yapmalıyım sanki çok şey istiyorum haklı mıyım?
Cevapla