4 sene beraberdik onu çok seviyorum. Oda seviyor onun ilgisi ile başladı bu hikaye. Şimdi ise bana ben bu yaşadığımızı ilişki olarak görmüyorum hissetmiyorum artık dedi. Seni arkadaşım gibi görmeye başladım dedi.
Ne kadar ağır yaralayıcı okkalı bir cümle demi?
Evlenme hayallerimiz varken bunları dedi bir anda. Ve çok kötü hissediyorum kendimi.
Bu kadar temiz deli gibi sevip değer verirken nasıl böyle olabiliyor bir anda biri bana söyleyebilir mi?
Ne kadar ağır yaralayıcı okkalı bir cümle demi?
Evlenme hayallerimiz varken bunları dedi bir anda. Ve çok kötü hissediyorum kendimi.
Bu kadar temiz deli gibi sevip değer verirken nasıl böyle olabiliyor bir anda biri bana söyleyebilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer