4 senelik sevgilim Ben bu yaşadığımızı ilişki olarak görmüyorum artık dedi?

4 sene beraberdik onu çok seviyorum. Oda seviyor onun ilgisi ile başladı bu hikaye. Şimdi ise bana ben bu yaşadığımızı ilişki olarak görmüyorum hissetmiyorum artık dedi. Seni arkadaşım gibi görmeye başladım dedi.

Ne kadar ağır yaralayıcı okkalı bir cümle demi?

Evlenme hayallerimiz varken bunları dedi bir anda. Ve çok kötü hissediyorum kendimi.

Bu kadar temiz deli gibi sevip değer verirken nasıl böyle olabiliyor bir anda biri bana söyleyebilir mi?
4 senelik sevgilim Ben bu yaşadığımızı ilişki olarak görmüyorum artık dedi?
Cevapla