Helâle haram katanlar iyi, düzgün kızlarla evleniyor. Kendisini koruyan bizler neden hep yalnız kalıyoruz?

Kendimizi haramdan korumaya çalışıyoruz ama nedense mutsuz ve yalnız olan biziz. Kötü hiçbir alışkanlığım, kimseye hiçbir zararım yok. Gerçek mânâda iyi biri olmaya çalışıyorum ama bana bir faydası yok hatta daha da yalnızlaşıyorum. Bu özellikler galiba babmın çağında seviliyordu. Şimdilerde helâle haram katanlar yakışıklılar ve güzeller seviliyor. Allah onlara veriyor sevgiyi, aşkı, yuvayı. Biz ne yaparsak boş, yine umutsuz vakayız, hep elde var sıfır. Ya duam kabul olmuyor ya da Allah beni hiç sevmiyor ki diğer kullarına da sevdirtmiyor.
Helâle haram katanlar iyi, düzgün kızlarla evleniyor. Kendisini koruyan bizler neden hep yalnız kalıyoruz?
Cevapla