İnstagramda bir kızla tanıştım mesleği çocuk gelişimi oldugu icin engelledim. Kızlar neden yüksek idealli birine yazar ki?

Ben tıp fakültesi 4 sınıf öğrencisiyim.
Çokta yakışıklıyım. İnstagramda bir kiz bana yazdi 1 ay yazistik basta meslegi aklima gelmedi sormamistim o da benim gibi tıp okuyor heralde diye dusundum. Dun okul cikisi yazistik ve Cocuk gelisimi okudugunu ogrenince engelledim. Bu kizlar niye dengiyle yazismaz ya da flort etmez. Gozu hep yukseklerde.
Güncellemeler
+1 yıl
Haklıyım ama ne derseniz deyin😏
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel# tesekkurler KS.
İnstagramda bir kızla tanıştım mesleği çocuk gelişimi oldugu icin engelledim. Kızlar neden yüksek idealli birine yazar ki?
Cevapla