Tanıştığım kişi 1.90 olduğu için benimle evlenmeyeceğini söyledi sizce neden bu kadar takıyor?

Tanıştık birbirimiz gayet iyi anlaştık. Lakin boy konusu geldiğinde ben 1.60 dan kısayım diye benimle normal konuşacağını ama evlenmek için 1.60 üstü kriterinin olduğunu söyledi. Kriterine saygı duyuyorum ama benimle konuşmak isteyip sırf kısa olduğum için evlenmek istememesi çok saçma dğeil mi? O kadar içim üzüldü ki bu zamanda kadar hep boyum çok tatlı olmuş hep beni bu şekilde sevmişlerdir. Baya bir bunalımdayım napmalıyım?
Tanıştığım kişi 1.90 olduğu için benimle evlenmeyeceğini söyledi sizce neden bu kadar takıyor?
Cevapla