Geçmiş geçmişte kaldı diye mi düşünürsün yoksa en ince detayına kadar sorup öğrenir misin?


Geçmiş geçmiştir. Herkes aynı değil ve aynı şeyler yaşanmıyor. Belki hatırlamak istemediği şeyler yaşamış olabilir. O yüzden ben, benden sonraki yaptıklarına bakarım ve geleceğimiz beni ilgilendirir.
Evet, sorarım. Sordum da. Ne konuşulması gerekiyorsa konuşulur, sonra da bu tarz konular bir daha hiç açılmaz. İkide bir eski sevgilisiyle alakalı sorular sormam yani. Bilmem gerekenleri sorar, öğrenir, konuyu kapatırım.
Geçmişimiz geleceğimize ışık tutar mı? Bence tutabilir. 1,2 sefer genel olarak konuşulabilir.
Evet aynen.☺️
Cevap
7Cevap
Hayır gerek yok. Hayatında ben varken başka özellikle eski sevgililerindne konuşmaya gerek yok.
Hayır sormazdım, ama anlatırsa dinlerim
Evet sordum 🤣🤣 o da sordu biz konuştuk bunları ve kapattık konuları. Bir daha da lafı açılmadı
İyi yapmışsınız.🌸
Benim gibi medeni ise, ikimizde yorum yapmadan karşılıklı bir şekilde anlatıp konuşabiliyorsak tabii ki sorarım
Hepimizin bir geçmişi var tabi ama adı üstünde geçti ve ait olduğu yerde kalması gerekir. Ben bizden sonrasına bakarım ondan da bunu beklerim. 💫
hayır tabii ki de geçmiş geçmişte kalmıştır ben sorucam o soracak gereksiz can sıkmaya ne hacet. hem eski sevgilisinden bahsetmesi beni hoşnut kılmaz
Sormamgecmis kurcalamak pek akillica degildir unutulmalidir gomulmelidir
Eskılerın muhabbetını yapmam. Sormam , anlatmak isterse de uyarırım
İnce detayına kadar olmasa da bitme sebebini öğrenirim
Benim eski sevgilim yok sevgilim olacaksa da eski sevgilisi olmasını istemem
Sorarım
Bilemiyorum. Merak etmem açıkçası.
Ben sorarım ya.💁🏻♀️
Sorarım bu benim için önemli
Sorarım
Hic sevgilim olmadi
Sorarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?