Flörtüm ilk buluşamda beni beğenmedi ve çok üzüldüm, sizce de aptal değil mi ?

İlk buluşmamız bu çocuk uzun boylu boylu poslu biri. Yakışıklı baya ben de güzelim seksiyim giyinmem falan mükemmel ağır başlı biraz da egosit çok fazla özgüvenliyim. eve geçince bir daha konuşmayalım dedi bana neymiş minyon tatli çocuksu sürekli konuşan hayat enerjisi yüksek bir kiz istiyormuş. boyu 1.90 ben 175 im ama 1. 55lik yer faresi istiyormuş sizce de aptal değil mi
Flörtüm ilk buluşamda beni beğenmedi ve çok üzüldüm, sizce de aptal değil mi ?
Cevapla