Teşekkürler KS 😊
Bir ortamda gördüğünüz biriyle tanışmak sizin için zor mu, kolay mı?
Teşekkürler KS 😊


Tanışmak kadar kolay bir şey yoktur bana göre
İstersem sanki 10 yıldır tanıyormuş gibi samimi de davranabilirim
Ama gerek yok böyle şeylere başta yüz verince çok şımarıyorlar
Bir çok kişi reelde yanına bile yaklaşamıyor. Peki bu cesaretin aşık olduğun ve seni tanımayan biri için de geçerli mi?
Ne bu şimdi
Zor. Asosyal büyüdüğüm için nasıl konuşuluyor bilmiyorum. Daha önce gerçekleşen ilişkimde bile önce internetten çıktık sonra buluştuk da beni beğendi.
Dürüst cevabın için teşekkürler 👍
Cevap
3Cevap
Kolay ama genelde içe dönük olduğum için ilk adımı atmam, bu arada son sorularıma görüş paylaşırsanız sevinirim
Teşekkürler
Tanışmak istersem kolay.
Aşıksan?
Kolay tanışmak da ne var
Seviyorsan?
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar