"benden önce ölürse, nasıl dayanacağım" diye düşündüğüm insanı, kazık yiyerek kaybettim. Siz olsanız nasıl devam ederdiniz?

İlişki süresi:5 yıl
"benden önce ölürse, nasıl dayanacağım" diye düşündüğüm insanı, kazık yiyerek kaybettim. Siz olsanız nasıl devam ederdiniz?
Cevapla