Bana yazan çocuk sürekli arkadaşlarımla aynı ortama girmek için çabalıyor, niyeti ne acaba?

Bana uzun süredir yazan bir çocuk var. Bir yerlere falan çağırdı birkaç defa. Bir defa da buluştuk. Sonrasında oturmaya, tiyatroya vs çağırdı. Bir türlü denk getiremedim gitmek için ben de. Ben normal arkadaşça konuşuyorum ama ondan pek emin değilim. Arkadaşlarımla buluşunca beni de cağırsaydın vs. tarzı şeyler söyledi bir iki defa. Bazen bir yere çağırınca arkadaşların da gelebilir diyor. Biz bir kere tek görüştük. Israrla arkadaşlarımı işe karıştırması ne demek sizce?
Bana yazan çocuk sürekli arkadaşlarımla aynı ortama girmek için çabalıyor, niyeti ne acaba?
Cevapla