Erkek arkadaşımn yanına gittim aynı evde 2 gece kaldik... Galiba hayatımda hiç evlenmiycem :( ?



  • Yakınlaşma oldu ilerisi olmadı ama yakınlaştık ve bn kendimi şu an çok kötü hissediyorum onla konusmk istemiyorum uzak mesafe ilişkisi var ne olcak şimdi :( sözde herkes beni iyi biri ahlaklı örnek gösteriyor giyimim olsun konusmam olsun gel gör ki öyle deilm kimse bilmiyor.. birisiyle aynı evde koyun koyuna yattıgmi sylesem kimse innmaz bile o derece ailem zaten bana o kadar güveniyorlar ki ben nasıl yaptm boyle bişey o kişiyle hala konuşaymmi sizce yoksa bitiriyimmi :( kendimi kötü hissediyorum sanırım hiç evlnmycm artık..(23 yaşındayım)
Erkek arkadaşımn yanına gittim aynı evde 2 gece kaldik... Galiba hayatımda hiç evlenmiycem :( ?
Cevapla