Aşk İlişkileri Telefonunuza birden ''seni seviyorum'' diye mesaj gelse ne yaparsınız? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 63 Yapay Zekaya Sor Selamlar.birden bir mesaj geldi telefonunuza “seni seviyorum” diye ne yaparsınız?#istanbul_bey Güncellemeler+1 yıl @brandygirl 🌸 Telefonunuza birden ''seni seviyorum'' diye mesaj gelse ne yaparsınız? Cevapla Telefon Soruları Sevgi Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Fake olduğunu düşünürdüm 1 0 Yorumla
SaklıTutkular Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Olmayacak bir şey değil, kim diye öğrenirim önce 😄 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Meraklı Yorumla SaklıTutkular +1 yıl Evet, her zaman Yorumla Soran +1 yıl 😊 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Geldi bana canım in birisi yazdı sabahın köründe engelledim 1 2 Yorumla Sunrise_sunset_ +1 yıl Canim yazmış KS ufacık küfür yazmıştım😂 Yorumla Soran +1 yıl :) Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Hayırdır inşallah..Kesin yanlış yolladı derim.. 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kimden geldiğine bağlı, sevdiğim birinden geldi ise bende seni seviyorum derim, aksi takdirde sen ne diyorsun kardeşim sen kimsin olayına döner. 1 0 Yorumla
Adıultimeguide Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Beklediğim kişi hemen atmaz şu an zaten bunu bildiğim için de geri kalan beni ilgilendirmez direk engellerim. 1 0 Yorumla
FiqHSHoT Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Kimden geldiğine bakarım tanıdıksa yazarım Tanıdık değilse sorarım sen kimsin diye tanımaya çalışırım 1 0 Yorumla
Pnrakgl Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl bende seni seviyorum ama kardes baska kapiya derim 😂 2 0 Yorumla
JokerStar Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl hic nerden geldi diye mesaj bakarim kesin yanlis gondermistir 1 0 Yorumla
terziayca Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı. Sen kimsin kardeşim derim yanlış atmışsın ben o değilim 1 0 Yorumla
bybilge89 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Benim sevdiğim kişiden gelmeyecekse hiçbir önemi yok ki. Engellerim.. 1 0 Yorumla
Umursamazbirpanda_ Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Niye derim. Şaka olabilir ciddiyse ben sevmiyorum derim direkt genelde.Ailedense bende derim. 1 0 Yorumla
Portakal-Çiçeğii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yanlış kişiyi sevmiş olabilirsin iyi düşün diye mesaja karşılık veririm 1 0 Yorumla
BrokoliKayra Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 56% +1 yıl Yanlış oldu derim. yani yanlışlıkla olmuştur. çünkü ben olsam bilirim yani :D 1 0 Yorumla
Huzurummmmmmmm Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 95% +1 yıl Kimden geldiğine bağlı olarak hafif bir şaşkınlıktan sonra durum değerlendirmesi yaparım 1 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Beni sevmeyen ölsün.Kimin söylediğine bakarım. 1 0 Yorumla
zpldz216 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl “Has sevdir ordan yalancı” diye bağırırım evin içinde 😂😂😂😂😂 1 0 Yorumla
nuronlinecom Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Teşekkür eder nokta koyardım. Fazla atraksiyona gerek yok. 1 0 Yorumla
ZEYNEPPZM Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Tanıdığım birisi ise ben de seni seviyorum gardaşım derim de tanımadığımı engellerim 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı. Biri benimle kafa buluyor diye düşünürüm. Ciddiye almam. 1 0 Yorumla
Çikilatanın50tonu Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 92% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 564 cevap paylaştı. Ayni fotoğraftaki gibi muhabbet döner 😂😂Alışmışım yalnızlığa bünye bu mesaji kaldırmaz 😂 1 0 Yorumla
Bizamaninmeleki Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Erkekler özet 😅 kimden geldiğine bağlı olurdu tepkim 1 0 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Önce kimin attığına bakarım. Sonrasında ise ona göre cevap veririm 1 0 Yorumla
u 27esmerim Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. İnanmıyorum bu söze derim 😂 1 0 Yorumla
Madamm_ Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kim olduğu önemli benim için 😂 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kim olabilir 🙄 Yorumla Madamm_ +1 yıl Ahhh bilsek 😂😂 Yorumla
Manquer Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Engellerim 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Yine başladık 😄 Yorumla Manquer +1 yıl Bana o mesajı atacak kişi zatenn eklidir, ekli olmayan yabancıyı engellerim ne muhatap olacağım Yorumla
Estacaca Takip Et Yoda Yaş: 106 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hellooo senmisin derim 1 0 Yorumla
Yağmur_hafsa Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 82% +1 yıl Yumuşatılmış haliyle söyliyim defol git derdim 1 1 Yorumla Efe64 +1 yıl Seni çok seviyorum Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Mutlu olurum tabi beklediğim kişiyse. 1 0 Yorumla
enthusiasticpq Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Yanlış mı attın derim 1 0 Yorumla
Gezelimmaksat Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Şaşıririm bu kişide kim derim 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı. Engellerim Uğraşamam 1 0 Yorumla
_-nobodyY-_ Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kim olduğunu sorarım eğer numara tanıdık değilse 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Yanlış olduğuna adım gibi emin olurum. 1 0 Yorumla
ZodiacK Takip Et Master Yaş: 29 , eic 74% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Haklısın, sevilecek adamım derim. 1 0 Yorumla
ertekinst Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bir suru derdim var seninle ugrasamam derdim 1 0 Yorumla
Angoralı06 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 95% +1 yıl Eyvallah derim devamında ne gelecek onu beklerim 1 0 Yorumla
İsimsizinsannnnnnn Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 895 cevap paylaştı. Allah razı olsun derim 😂 1 0 Yorumla
Çileklibirşeyler Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Şaşırırım yani kim olduğunu sorarim falan 1 0 Yorumla
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Hiçbir şey 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Merak etmezsin yani Yorumla BenKalenderMeşrebimm +1 yıl Tanıdığım birinden ise, ben de seviyorum derim. Hem neden durduk yere böyle desin, tuhafıma gider açıkçası. Tanınmayan numaradan gelse sessiz kalırım. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Fake olduğunu düşünürdüm
Olmayacak bir şey değil, kim diye öğrenirim önce 😄
Meraklı
Evet, her zaman
😊
Geldi bana canım in birisi yazdı sabahın köründe engelledim
Canim yazmış KS ufacık küfür yazmıştım😂
:)
Hayırdır inşallah..
Kesin yanlış yolladı derim..
Kimden geldiğine bağlı, sevdiğim birinden geldi ise bende seni seviyorum derim, aksi takdirde sen ne diyorsun kardeşim sen kimsin olayına döner.
Beklediğim kişi hemen atmaz şu an zaten bunu bildiğim için de geri kalan beni ilgilendirmez direk engellerim.
Kimden geldiğine bakarım tanıdıksa yazarım
Tanıdık değilse sorarım sen kimsin diye tanımaya çalışırım
bende seni seviyorum ama kardes baska kapiya derim 😂
hic nerden geldi diye mesaj bakarim kesin yanlis gondermistir
Sen kimsin kardeşim derim yanlış atmışsın ben o değilim
Benim sevdiğim kişiden gelmeyecekse hiçbir önemi yok ki. Engellerim..
Niye derim. Şaka olabilir ciddiyse ben sevmiyorum derim direkt genelde.
Ailedense bende derim.
Yanlış kişiyi sevmiş olabilirsin iyi düşün diye mesaja karşılık veririm
Yanlış oldu derim. yani yanlışlıkla olmuştur. çünkü ben olsam bilirim yani :D
Kimden geldiğine bağlı olarak hafif bir şaşkınlıktan sonra durum değerlendirmesi yaparım
Beni sevmeyen ölsün.
Kimin söylediğine bakarım.
“Has sevdir ordan yalancı” diye bağırırım evin içinde 😂😂😂😂😂
Teşekkür eder nokta koyardım. Fazla atraksiyona gerek yok.
Tanıdığım birisi ise ben de seni seviyorum gardaşım derim de tanımadığımı engellerim
Biri benimle kafa buluyor diye düşünürüm. Ciddiye almam.
Ayni fotoğraftaki gibi muhabbet döner 😂😂
Alışmışım yalnızlığa bünye bu mesaji kaldırmaz 😂
Erkekler özet 😅 kimden geldiğine bağlı olurdu tepkim
Önce kimin attığına bakarım. Sonrasında ise ona göre cevap veririm
İnanmıyorum bu söze derim 😂
Kim olduğu önemli benim için 😂
Kim olabilir 🙄
Ahhh bilsek 😂😂
Engellerim
Yine başladık 😄
Bana o mesajı atacak kişi zatenn eklidir, ekli olmayan yabancıyı engellerim ne muhatap olacağım
Hellooo senmisin derim
Yumuşatılmış haliyle söyliyim defol git derdim
Seni çok seviyorum
ben de seni yawrum derim
Gelmeyecegi için sıkıntı yok 😂
Mutlu olurum tabi beklediğim kişiyse.
Yanlış mı attın derim
Kimden geldiğine bağlı
Şaşıririm bu kişide kim derim
Engellerim Uğraşamam
Görmemiş gibi yaparım
"ben de seni canım yhaa" derim.
Kim olduğunu sorarım eğer numara tanıdık değilse
Korsan truva atı olabilir
Yanlış olduğuna adım gibi emin olurum.
Teşekkürler der geçerim.
Haklısın, sevilecek adamım derim.
Bir suru derdim var seninle ugrasamam derdim
Kimin attığını öğrenirim
Eyvallah derim devamında ne gelecek onu beklerim
Yanlış olmuştur der geçerim
Ayrinti efsane lslsls
bi bakarım benim telefonum mu diye
😂 yanlışlıkla kim attı diye bakarım
Allah razı olsun derim 😂
Şaşırırım yani kim olduğunu sorarim falan
Yanlış oldu derim 🙄
Bilmiyorum beğenirsem 😅😅
Hiçbir şey
Merak etmezsin yani
Tanıdığım birinden ise, ben de seviyorum derim. Hem neden durduk yere böyle desin, tuhafıma gider açıkçası. Tanınmayan numaradan gelse sessiz kalırım.
" Bende seni arkadaşım olarak seviyorum " derim 🙂
Hiçbişey
İnanmam.
Direk engel 😄
Gerçek aşk sende yok
Çok gülerim 🤣🤣🤣