Eşim sürekli darlıyorum diye laf yaptı şimdi de neden aramıyorsun diye laf yapıyor ne yapmalıyım?

Eşim mesleği gereği en fazla 1 ay kadar katara gitmek zorunda kaldı ben her gün onu arıyorum normalde de böyle. Sesini duymak iyi olup olmadığını bilmek istiyorum. Eşim iki gün önce telefondayken sürekli onu aramamamı biraz nefes almasına izin vermem gerektiğini söyledi. Eşim yabancı onların kültüründe bu önemli bir şey ama ben çok kırıldım normalde sabah uyanır uyanmaz arardım artık hiç aramıyorum. Bugün beni aradı neden beni aramıyorsun ben sadece sürekli arama dedim diyor ama ben çok kırıldım benden özür diledi ama artık onu arayasın gelmiyor ne yapmalıyım
Eşim sürekli darlıyorum diye laf yaptı şimdi de neden aramıyorsun diye laf yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla