Nadiren gösterişsiz hediyeler alabilir. Benim için el yapımı olanlar daha kıymetli. Veya kendisinin uzun yıllar kullandığı herhangi bir eşyayı vermesi çok daha kıymetlidir benim nazarımda. Ve bu tip hediyeleri ömrümün sonuna kadar muhafaza ederim.
Sevgiliden hediye beklentisi kadar saçma ve çocukça bir şey olamaz. Bu beklenti varsa, devamında "hediye almıyor" diye arıza çıkartmak gelir. İlgiyi, sevgiyi göstermenin yolu hediyeleşmek değildir.