Burdan bi cocukla tanistim, 1 hafta boyunca konustuk. Sonra Instagram verdim ona. Bana "yanlis anlama ama kilo verebilirsin" dedi ben de sinirlendim ve iyi gunler deyip instadan takipten cikip, takipten attim.
2 saat sonra konustuk, bunu derken kotu niyeti olmadigini soyledi ve cok ozur diledi ben de affettim sorun yok dedim. Ama kendisi uzatti ve konuyu surundurdu. Sonra teli kapattik.
"Kafami toplim yazarim" dedi
ben de "takil knk" dedim
O da "hic yardimci olmuyorsun" dedi
Ben de "yardimci olacagim bir sey yok, cümleyi kuran sensin, uzatan da sensin, 50 kez sorun yok diyemem ben sana bay" yazdm.
30dk bekledim, hic bisi yazmadi. Ben yazdim cevap vermedi. Sonra 1.5 saat bekledim yazmadi bende uyudum. Sabah baktim yine yazmamisti. Bende hayatinda basarilar diledim.
Sonra bana "sen bay deyince uygulamayı sildim, seninde hayatin guzel olsun, benim icin ozelsin" gibi seyler yazdi ben de "ee neden terk. ediyosun o zman" dedim uzattikca uzatti sonra da dedi ki "ben o cumleyi kurunca, sen boyle tepki verdigin icin artik hic bisi hissetmiyorum."
Bende dedim "zorla hissettiremem kg"
Sonra da her yerden engelledim. Fevri mi davranmisim? Kadinlara kilosu hakkinda yorum. mu yapilir. Bu arada ben 1.70 boyundayim, o 1.68 ben onun boyuna hic bisi de dememistim?
2 saat sonra konustuk, bunu derken kotu niyeti olmadigini soyledi ve cok ozur diledi ben de affettim sorun yok dedim. Ama kendisi uzatti ve konuyu surundurdu. Sonra teli kapattik.
"Kafami toplim yazarim" dedi
ben de "takil knk" dedim
O da "hic yardimci olmuyorsun" dedi
Ben de "yardimci olacagim bir sey yok, cümleyi kuran sensin, uzatan da sensin, 50 kez sorun yok diyemem ben sana bay" yazdm.
30dk bekledim, hic bisi yazmadi. Ben yazdim cevap vermedi. Sonra 1.5 saat bekledim yazmadi bende uyudum. Sabah baktim yine yazmamisti. Bende hayatinda basarilar diledim.
Sonra bana "sen bay deyince uygulamayı sildim, seninde hayatin guzel olsun, benim icin ozelsin" gibi seyler yazdi ben de "ee neden terk. ediyosun o zman" dedim uzattikca uzatti sonra da dedi ki "ben o cumleyi kurunca, sen boyle tepki verdigin icin artik hic bisi hissetmiyorum."
Bende dedim "zorla hissettiremem kg"
Sonra da her yerden engelledim. Fevri mi davranmisim? Kadinlara kilosu hakkinda yorum. mu yapilir. Bu arada ben 1.70 boyundayim, o 1.68 ben onun boyuna hic bisi de dememistim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer