Sevgilim bana aşık olduğunu için depresyona girdi, aşk kötü bir şey mi?

Sana çok erken aşık oldum senjn beni sevdiğimden bile emin değilim diyor kaybetmekten hiç korkmamistim diyor birkaç gündür çok kötü depresyona girdi ben kendimi yanına yakıştıramıyorum diyo beni birakicaksin diyo şu an aile evindeyim ben yanına donucem. tekrar dönünce düzeleceğini düşünüyorum ama bu düşüncelerden nasıl kurtarabilirim onu flört ederken böyle değildi
Sevgilim bana aşık olduğunu için depresyona girdi, aşk kötü bir şey mi?
Cevapla